کد خبر: ۳۰۷۳۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی پرتغالی می گوید که برای ماندن در تیم ملی ایران باید دپارتمانی تشکیل شود تا با دبیرکل فردراسیون فوتبال رودررو نشود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کارلوس کی روش در آخرین اظهار ‌نظری که داشته، به نزدیکان خود گفته است: «زمین تمرین نداریم، امکانات نیست، از جای دیگری به ما‌ گیر می‌دهند، پول نمی‌دهند، اردوها را لحظه آخر برگزار می‌کنیم و ... من دیگر خسته شده‌ام. به این مشکلات فشارها را هم اضافه کنید. اینکه تلاش‌های تیم‌ ملی را نادیده می‌گیرند و می‌گویند پایین‌تر از استانداردها بوده‌ایم.»

 

حرف کی روش یک چیز است. او معتقد است که تمام امور تیم ‌ملی فقط باید زیر نظر علی کفاشیان باشد و هر مسئولی حق دخالت در تیم‌ ملی را ندارد.

 

دبیرکل جدید فدراسیون علاوه بر انتقاد از کی روش در جلسه کمیته فنی، رودررو هم به او انتقاد کرد تا کی روش متوجه شود کار آسانی در ادامه نخواهد داشت.

 

سرمربی پرتغالی اما یک راه حل کلیدی هم برای حل این مشکل ارائه کرده است؛ تشکیل دپارتمان تیم‌ ملی. کی روش اعتقاد دارد این دپارتمان باید زیر نظر رئیس فدراسیون فوتبال باشد و هیچ کس در آن دخالت نکند.

 

در صورتی که کفاشیان این پیشنهاد را بپذیرد، کی روش از جدایی منصرف خواهد شد. هیچ بعید نیست کفاشیان این پیشنهاد را بپذیرد چرا که این روزها مدام تأکید می‌کند دوست دارد کی روش در تیم‌ ملی بماند.

 

او در آخرین صحبت‌هایی که با مسئولان تیم ‌ملی داشته، گفته است: «من پشت کی روش و تیم‌ ملی هستم و هر وقت لازم باشد، حمایت می‌کنم.»

 

این جمله به سرمربی تیم‌ ملی هم منتقل شده است اما او اظهار‌ نظر جالبی کرده: «کفاشیان بارها این حرف را زده اما هر جا که نیاز داریم، حمایتی از او نمی‌بینم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها