کد خبر: ۳۰۷۳۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال مخالف همراهی دبیر کل جدید با تیم‌ملی در اردوی اتریش و سوئد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال قرار بود در سفر نوروز، تیم‌ملی را همراهی کند اما سرانجام در این سفر تیم‌ملی را همراهی نکرد.

 

او در آستانه شروع اردو، با کارلوس کی روش سرمربی ایران به مشکل خورد، با این حال اقدامات لازم را برای سفر به اتریش و سوئد انجام داد. او اصرار داشت در این اردوها کنار تیم‌ملی باشد و خودش به مسائل رسیدگی کند.

 

اسدی البته درخواست دیگری هم داشت که با مخالفت علی کفاشیان مواجه شد. دبیر کل جدید مثل نبی قصد داشت سرپرست تیم‌ملی هم باشد. او این موضوع را با رئیس فدراسیون در میان گذاشت اما کفاشیان از همان ابتدا مخالفت کرد. اسدی تأکید داشت که بهتر است کارهای سرپرستی را هم خودش کند، نه ‌فرد دیگری.

 

رئیس که مقدس را به عنوان سرپرست انتخاب کرده بود و از این انتخاب هم راضی بود، با پیشنهاد دبیر کل مخالفت کرد. البته این تنها دلیل مخالفت نبود. کفاشیان اعتقاد داشت حضور اسدی در این شرایط کنار تیم‌ملی می‌تواند دردسرساز باشد، به ویژه اینکه بازیکنان تیم‌ملی هم از او و حرف‌هایش بسیار دلخور بودند.

 

او با سرپرستی اسدی در این اردو مخالفت کرد تا اسدی بی‌خیال سفر به اروپا شود اما کفاشیان برای اینکه جبران کند، در ایام نوروز دبیر کل فدراسیونش را به کره‌جنوبی و ژاپن برد.

 

جالب اینجاست در زمان این سفر، رئیس فدراسیون در تماسی که با اردوی تیم‌ملی داشت، با شوخی و خنده به یکی از همراهان تیم‌ملی گفت: «اسدی را بردم که شما راحت باشید!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها