کد خبر: ۳۰۷۱۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
تراکتورسازی که در فاصله یک قدمی صدرجدول قرار دارد، استقلال‌خوزستان را شکست داد تا فاصله اش را با سایر رقبا بیشتر کند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، مهرداد بایرامی در مورد این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که بعد از کسب 4 پیروزی در پنجمین بازی هم پیروز شدیم و خودمان را به قهرمانی نزدیک تر کردیم تا انتهای فصل 6 فینال پیش رو داریم. انشاالله که در آن بازی ها هم برنده می‌ شویم.

او در مورد اینکه چقدر برای تراکتورسازی شانس قهرمانی قائل است ادامه داد: ما اختلاف کمی با تیم سوم و چهارم داریم و همه چیز دست خودمان است، اگر می‌ خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم نباید از هیچ تلاشی دست بکشیم. تیم نفت هم که در حال حاضر صدرنشین است روی غلطک افتاده و بازیکنان بسیار خوبی دارد، البته به جز نفت، استقلال و سپاهان هم حریفان ما هستند. ما هفته بعد با سپاهان بازی داریم که این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

مهاجم تراکتورسازی در مورد موقعیت حساسی که در پایان بازی به دست آورد نظرش را اینگونه بیان کرد: آن صحنه موقعیت صددرصد گل نبود اما می‌ توانستم گلزنی کنم، مطمئن باشیدکه من برای موفقیت تراکتور تمام توانم را می‌ گذارم و سعی می‌ کنم همیشه مثمرثمر باشم.

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو مقابل الاهلی عربستان گفت: ما با الاهلی در تبریز بازی داریم و این دیدار یکی از حساس ترین دیدارهای ما در آسیاست. متاسفانه در بازی قبل نتوانستیم نتیجه بگیریم و اگر این اتفاق دوباره تکرار شود، صعود ما سخت می‌ شود. اما از آنجایی که بازی در تبریز است می‌ توانیم فشار خوبی روی تیم حریف بیاوریم و این بازی را ببریم.

وقتی از بازیکن سرخپوشان تبریز سوال شد که فکر نمی‌ کند آمدنش به تیمی که آقای گل لیگ در آن حضور دارد از تیمی اشتباه بوده افزود: به نظر خودم اشتباه نکرده ام و آمدن من به تراکتورسازی به دلیل علاقه قلبی من به این تیم بوده و اگر باز هم حق انتخاب داشتم دوباره تراکتور را انتخاب می‌ کردم. در ضمن این را بگویم که اگر ادینهو صد گله هم بود باز هم به این تیم می‌ آمدم، واقعا از گلزنی این دوست و هم تیمی ام خوشحال می‌ شوم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بایرامی در پایان افزود: هواداران ما یکی از بهترین هواداران دنیا هستند. آنها حتی در بازی های خارج از خانه هم ما را تنها نگذاشتند. امیدوارم که در این فینال پیش رو نیز مثل همیشه پشت ما باشند تا بتوانیم راحت تر بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها