کد خبر: ۳۰۷۰۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
آرامی در نطق میان‌دستور:
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی راه‌حل مشکلات کشور است و ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور رفع محدودیت‌ها در این بخش است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منصور آرامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (16 فروردین ماه 94) گفت: همانطور که بارها مورد تأکید قرار گرفته نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی راه‌حل عمده مشکلات کشور است. سپردن کار به مردم، استفاده از ظرفیت‌های داخلی،حل بسیاری از امور به دست مدیران داخلی و منافع داخلی باید در اولویت قرار بگیرند.

وی افزود: همانطور که ملت ایران در پیروزی انقلاب و صحنه‌های پس از آن همچون دفاع مقدس نشان دادند قابل اعتماد بوده و سرمایه‌های این نظام هستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال 94 که از سوی رهبر انقلاب سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیده شده می‌تواند فرصتی مغتنم برای پرداختن به اموری باشد که بارها از سوی نخبگان مطرح و به آن پرداخته شده است.

آرامی خاطرنشان کرد: آنچه امروز ضرورت اصلی حل اقتصاد کشور است تولید و تلاش برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات بنگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی است. این موضوع در بخش کشاورزی و صنعت همواره خود را بیشتر نشان می‌دهد و با کشاورزی و صنعت سنتی و پیچ و خم‌‌های اداری رسیدن به شاخص‌های بالای تولید امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: ارتقای سطح درآمدی فرهنگیان از امور ضروری کشور است و از دولت درخواست داریم تا با توجه به اهمیت نقش فرهنگیان در کشور و با هماهنگی با مجلس شورای اسلامی راه چاره‌ای برای حل این مسئله بیندیشد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها