کد خبر: ۳۰۷۰۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين/ مدافع پرسپوليس مي گويد تمرکز هيچ کدام از بازيکنان اين تيم روي فوتبال نيست.
بدون کوچکترين ترديدي محسن بنگر يکي از متعصب‌ترين بازيکنان سال‌هاي اخير پرسپوليس است که با وجود مصدوميت شديد دست اعلام آمادگي کرد تا مقابل راه‌آهن به ميدان برود. وقتي با مدافع بلندبالاي سرخپوشان تماس گرفتيم، به دليل حساسيت بازي با النصر عربستان تمايلي نداشت حرف بزند اما اصرار ما باعث شد سر درددلش باز شود و ... «بنگر» صحبت‌هاي جالبي کرد که بخشي از آن به رسم امانت نزدمان ماند و بخشي ديگر از نظرتان مي‌گذرد.
آقامحسن، چرا پرسپوليس به اين حال و روز افتاده است؟
(با بي‌ميلي)حرف نزنم، بهتر است. نمي‌خواهم حالا که پرسپوليس در شرايط خوبي قرار ندارد، صحبت کنم و سکوت بهتر است!
ولي به هر حال چه بخواهي چه نخواهي، يکي از بزرگترهاي پرسپوليس محسوب مي‌شوي و مردم توقع دارند محسن بنگر و امثال او حرف بزنند و شرايط تيم را تشريح کنند.
(با همان لحن) اي بابا! ما کجا بزرگتر اين تيم هستيم؟ اين تيم هزار تا بزرگتر دارد ... (حرف‌هايي مي‌زند که با درخواست خودش از نوشتن آن خودداري مي‌کنم!)
چهارشنبه هم در شرايطي بايد مقابل النصر عربستان بازي کنيد که نه تو هستي و نه محمد نوري!
بحث حضور من يا نوري نيست. خدا کند آبروي‌مان جلوي عرب‌ها نرود. به صراحت مي‌گويم مشکل پرسپوليس کادرفني نيست. مشکل، منِ محسن بنگر هستم. منِ بازيکن که مي‌بازم يا جلوي تيم ته‌جدولي مساوي مي‌کنم، عين خيالم نيست. ايراد از ما بازيکنان است. ما با راه‌آهن به زحمت مساوي کرديم و برخي بچه‌ها موهاي‌شان را ژل زدند و با خوشحالي رختکن را ترک کردند که يک امتياز از تيم ته‌جدولي گرفتيم... ول کن داداش! آخر درباره چي حرف بزنم و از کجا بگويم؟!
چنين صحنه‌هايي را در سپاهان ديده بودي؟
به جان خودم نديده بودم. باور کنيد نديده بودم. در سپاهان چهار هفته مانده بود ليگ تمام شود، با سايپا مساوي کرديم. بچه‌ها در رختکن گريه مي‌کردند. من نمي‌خواهم همبازيانم را بجَوَم و درباره خودم هم مي‌گويم که توي عمرم تيمي اين‌قدر بي‌حال نديده بودم. به جرأت مي‌گويم تمرکز هيچ‌کدام از بازيکنان ما روي فوتبال نيست! بيچاره هواداران که به ما دل خوش کرده‌اند و ...!
حرف دل هواداران را زدي. طفلکي‌ها قبول داري خيلي اذيت شدند؟
حرف شما را قبول دارم که خيلي اذيت‌شان کرديم اما يک چيز ديگر هم بايد بگويم بالاي سر اين پرسپوليس کسي نيست؛ يکي که بيايد و يقه بازيکنان را بگيرد. اجازه ندهد منِ بازيکن تمرين و اردوي تيم را به هم بريزم و ...
منظورت سوشا مکاني است؟
نه، بحث شخصي نيست. حالا موضوع سوشا مکاني رسانه‌اي شده است. مگر اولين بار است چنين اتفاقي مي‌افتد؟ اين شايد سي‌امين بار بوده که بازيکني اعتراض مي‌کند. مي‌دانيد چرا؟
چرا؟
چون باشگاه به بازيکن پولي ندارد که بدهد و بعد بخواهد به دليل بي‌انضباطي جريمه کند. کدام جريمه؟ منِ بازيکن هم که آن‌قدر حرفه‌اي نيستم کارم را انجام دهم و دنبال بهانه‌اي هستم تا حاشيه بسازم و جنجال کنم. حالا بيايند مرا جريمه کنند. کدام جريمه؟ چه پولي داده‌اند که بخواهند جريمه کنند؟ به خدا سال‌ها در سپاهان زحمت کشيدم تا به پيراهن پرسپوليس برسم و حالا ... (لحظاتي سکوت مي‌کند).
چرا سکوت کردي؟
شايد نبايد اين حرف‌ها را مي‌زدم. نمي‌دانم، دلم به حال پرسپوليس مي‌سوزد. اين تيم، تيم کوچکي نيست ... (با صدايي بلندتر) بابا اسم اين تيم پرسپوليس است. خيلي گنده است. نبايد به خاطر تساوي با راه‌آهن خوشحالي کنيم به خدا!
کاش اين حرف‌ها را مديران باشگاه و نژادفلاح مي‌زدند.
آنها هم تکليف‌شان مشخص نيست. خود نژادفلاح هم نمي‌داند دو هفته ديگر مدير پرسپوليس هست يا نه؟ سه هفته يا چهار هفته؟! چه‌کار بايد کند؟ به خدا خجالت مي‌کشم وقتي توي کوچه و خيابان مردم را مي‌بينم و مرا سؤال‌پيچ مي‌کنند. نمي‌دانم چه بگويم؟
ممنون، مصاحبه بدي نشد. لازم بود برخي حرف‌ها زده شود؟
خواهش مي‌کنم. لطفاً ‌اين مطلب را هم بنويسيد که تمامي حرف‌هايي که زدم شامل منِ محسن بنگر هم مي‌شود. واقعاً متأسفم و از همه هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي‌کنم.
افزايــش مصدوميت‌مدافع‌پرسپوليس
بنگر دستش را گچ مي‌گيرد و بازي مي‌کند؟!
محسن بنگر با وجود مصدوميت شست دست خود و به رغم توصيه پزشکان مقابل راه‌آهن به ميدان رفت تا آسيب‌ديدگي‌اش افزايش پيدا کند. مدافع باتجربه پرسپوليس ديروز (شنبه) بار ديگر به بيمارستان رفت و به پزشک متخصص مراجعه کرد و متوجه شد کبودي دستش بيشتر از قبل شده است. پزشک متخصص به محسن بنگر گفت بايد دستش را گچ بگيرد و اين بازيکن هم در گفت‌وگو با دست‌اندرکاران پرسپوليس اعلام آمادگي کرد با هر وضعيتي براي تيمش بازي کرده و به ميدان مي‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها