کد خبر: ۳۰۷۰۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
ايسنا/ سرمربي رئال مادريد مي‌گويد تيمش هنوز شانس قهرماني در ليگا را دارد. او همچنين اعتراف کرد کريستيانو رونالدو در سال 2015 افت کرده است.
سرمربي تيم رئال مادريد در آستانه ديدار امروز تيمش مقابل گرانادا در کنفرانس مطبوعاتي حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
کارلو آنچلوتي درباره شانس قهرماني در ليگا گفت: سخت است ولي معتقدم که ليگ هنوز تمام شده نيست اما ديگر نمي‌توانيم هيچ لغزشي داشته باشيم. ما بايد براي کسب حداکثر پيروزي‌ تلاش کنيم. تيم خوب است؛ هر چند منصفانه است که بگوييم در ماه‌هاي ژانويه و فوريه دچار افت شديم. بازيکنان سر حال و باانگيزه هستند و شرايط خوبي داشته‌ايم. به جز پپه که مصدوميت جزئي دارد و انتظار مي‌رود سريعاً برطرف شود، ساير اعضاي تيم کاملا آماده هستند. احساس اطمينان مي‌کنيم. در ماه آوريل بازي‌هاي زيادي در پيش داريم و در برخي نقاط به همه اعضاي تيم احتياج خواهيم داشت. سعي خواهم کرد با احتياط سيستم چرخشي را در تيم اجرا کنم.
کارلتو ادامه داد: نمي‌توانم تمام محاسبات احتمالي را در نظر بگيرم. هدف ما فقط اين است که براي پيروزي در تمام بازي‌هاي باقي مانده تلاش کنيم. ما کيفيت لازم براي انجام اين کار را داريم. اين يک رويا نيست. ما اين کار را از سپتامبر تا دسامبر انجام داديم و مي‌توانيم دوباره آن را تکرار کنيم. تيم سرحال و براي رقابت در بازي هاي باقي مانده آماده است.
هفته گذشته يک موسسه آماري رونالدو را بيست و نهمين بازيکن برتر اروپا معرفي کرد و مسي را در رده نخست قرار دارد. آنچلوتي در اين باره گفت: اين تنها يک آمار در مورد آنچه اخيراً اتفاق افتاده، هست. مسي در طول دو ماه گذشته خوب کار کرده و سطح عملکرد کريستيانو افت کرده است. بايد ديد در طول دو ماه آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد. احساس مي کنم اين آمارها تغيير خواهند کرد.
او درباره رويارويي با گرانادا گفت: بازي براي هر تيمي اهميت دارد. ما هفته اي مملو از بازي در پيش داريم اما فقط روي ديدار فردا تمرکز کرده‌ايم. گرانادا خوب بازي مي‌کند، با اعتماد به نفس زيادي که از آنها ديدم آنها تيم خطرناکي هستند. ما مثل هميشه براي اين ديدار هم آماده شده‌ايم. مسئوليت ما اين است که لغزشي نداشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها