کد خبر: ۳۰۶۸۹۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: دوبار از پرسپولیس پیش افتادیم اما با یکسری از مسائل نمی‌شود جنگید.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، عادل کلاه‌کج در مورد تساوی 2 بر 2 روز گذشته پرسپولیس و راه‌آهن اظهار داشت: تا زمانی که داور ما را 10 نفره نکرده بود خوب بازی می‌کردیم و بعد از 10 نفره شدن هم بهتر بازی کردیم.

وی ادامه داد: خوب بودیم و 2 بار هم از پرسپولیس جلو افتادیم اما با یکسری از مسائل نمی‌شود جنگید. داور 2 پنالتی ما را نگرفت و به نظر من صحنه پنالتی پرسپولیس هم بیشتر خطای نوری بود تا خطای مدافع ما. در این شرایط باز جای شکرش باقی است که در این وضعیت توانستیم یک امتیاز به دست بیاوریم.

هافبک راه‌آهن درباره عملکردش در بازی با پرسپولیس گفت: فکر کنم خوب بودم، البته دیگران باید در مورد من نظر بدهند. واقعاً روز گذشته دوندگی زیادی داشتم و این مسئله من را خسته کرده بود بعه خاطر همین هم بود که تعویض شدم. پرسپولیس در دقایق پایانی فقط تعویض هجومی داشت و تنها توپ روی دروازه ما می‌ریختند.

کلاه‌کج در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد راه‌آهن به لیگ یک سقوط کند، خاطرنشان کرد: اصلاً فکر سقوط کردن نیستیم، تیمی که 10 نفره مقابل پرسپولیس اینطور بازی می‌کند می‌تواند در لیگ ماندنی شود.

وی ضمن تمجید از هواداران پرسپولیس، در واکنش به خوشحالی بعد از گل امین منوچهری که با دست به هواداران پرسپولیس عدد 4 را نشان داد، گفت: به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس بعد از هر 2 گل راه‌آهن خوشحالی انجام ندادم و حواسم هم به خوشحالی منوچهری نبود اما زیبایی فوتبال به همین حواشی است.

هافبک راه‌آهن ادامه داد: شاید سر تمرین با نشان دادن عدد 6 کار منوچهری را جبران کردم اما در کل کاری به حواشی ندارم. شاید منوچهری نباید این کار را انجام می‌داد اما نمی‌توانم با او درگیر شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها