کد خبر: ۳۰۶۸۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که بازی با الاهلی عربستان نقش مهمی در سرنوشت تیمش برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، مهدی کیانی در مورد پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: برد خوبی را به دست آوردیم و کاملاً بر حریف‌مان برتری داشتیم. گرفتن سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود، چراکه در هفته‌های پایانی نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم. الان رقابت فشرده است و باید این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.

وی در خصوص شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: تیم‌های مدعی هنوز برای خودشان شانس قائل هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در این چند سال هم مدعی قهرمانی بودیم ولی به دلایل مختلف قهرمان نشدیم. فوتبال تبریز و مردم آذربایجان لیاقت این را دارند که قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر را ببینند و فکر می‌کنم این بار نوبت قهرمان شدن تراکتورسازی است.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص بازی تیمش برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: بازی بسیار مهمی است و باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. اگر می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم باید این بازی را ببریم در ضمن در لیگ برتر هم با سپاهان بازی داریم. این دو بازی برای ما سرنوشت‌ساز هستند و الان در حساس‌ترین شرایط ممکن قرار داریم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها