کد خبر: ۳۰۶۸۸۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
مرحله اول مقدماتی المپیک در قاره آسیا برای امیدهای کشورمان از سوم فروردین با هدایت محمد خاکپور برگزار شد و این در حالیست که کادر فنی تیم امید هیچ قراردادی امضا نکرده اند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، بعد از اینکه حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم المپیک انتخاب شد محمد خاکپور به عنوان مشاور در کنار این تیم حضور یافت. اما بعد از اینکه با حضور زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید مخالفت شد، خاکپور به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم المپیک نشست و به قول خودش به خاطر کاشانی این پست را قبول کرد.

او در تمام اردوهای تیم ملی در کویت و قطر حضور داشت و تیم را برای مسابقات مرحله اول مقدماتی آماده کرد و با وجود باخت به عربستان به مرحله بعدی صعود کرد. بعد از پایان این مرحله از بازی ها علی کفاشیان اعلام کرد باید به این کادر فنی فرصت داد تا بتوانند تیم را سازماندهی کنند. بعد از باخت به عربستان حرف و حدیث هایی در مورد کنار گذاشتند خاکپور مطرح شد اما رئیس فدراسیون اعلام کرد ،خاکپور به همراه حبیب کاشانی و سایر اعضای کادر فنی به کار خودشان در تیم المپیک ادامه می دهند. این اظهار نظر در صورتی است که کاشانی و کادر فنی منتظر هستند تا کمیته فنی فدراسیون جلسه برگزار کنند و به همین خاطر مدیر تیم های امید در این رابطه قصد ندارد، صحبتی نکند.

محمد خاکپور و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی امید هیچ قراردادی با این تیم امضا نکرده اند و بالطبع هیچ پولی هم دریافت نکرده اند.آنها در این مدت بدون قرارداد کارشان را انجام داده اند و منتظر هستند تا فدراسیون طی جلساتی کارهای اداری انجام دهند. دوره بعدی مسابقات برای حضور در المپیک ریو آذر ماه برگزار می شود و به همین دلیل کادر فنی تیم ملی المپیک می خواهند اول با آنها قرارداد امضا شود تا با خیال راحت تری کارشان را ادامه دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها