کد خبر: ۳۰۶۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:
سازمان تعزيرات حكومتي در يك سال گذشته به عنوان يكي از اركان اصلي طرح هدفمندي يارانه‌ها نقش بسيار پررنگي در اجراي موفق اين طرح بزرگ اقتصادي داشته است.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري دانشجو، اجراي قانون هدفمندي يارانه ها كه از آن به جراحي بزرگ اقتصادي ياد مي شود نقش بسياري از سازمان ها را بيشتر از گذشته نمايان كرد، به همين دليل سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان آ‌خرین حلقه از اجراي این طرح‌ عظیم در جهت مبارزه با تخلفات صنفی و حمایت از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با تمام توان وارد میدان شده است.

در همين ارتباط مژدهي پور، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بيان اينكه اين سازمان در يك سال گذشته 280 هزار گشت سيار انجام شده است، تصريح كرد: در همين سال به 80 هزار پرونده تخلفاتي رسيدگي شده و با تشدید نظارت، تخلفات صنفی در کشور 23 درصد کاهش یافته است.

هر ساله با نزديك شدن به پايان سال و افزايش خريدها عده اي از افراد سودجو با استفاده از اين موقعيت و افزايش ميزان تقاضاها افزايش قيمت را بر روي كالاها اعمال مي كنند، به همين دليل سازمان تعزيرات حكومتي در اين برهه زماني بر كميت و كيفيت گشت هاي نظارتي خود مي افزايد.

وي گفت: با نزديك شدن به پايان سال فعالیت گشت های تعزیرات افزایش می یابد و قاضی تعزیرات نيز با تیم گشت های سیار حضور خواهد داشت و در همان محل به تخلفات صنفی با قوت و بدون اغماض رسیدگی خواهد كرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: این سازمان، در طول سال با همکاری مجامع امور صنفی، صدا و سیما و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت ها را تشدید می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها