کد خبر: ۳۰۵۹۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۴ فروردين ۱۳۹۴
مرتضي پورعلي گنجي مدافع جوان تيم ملي ايران که در انتخاب بهترين هاي فوتبال ايران از سوي ورزش سه به عنوان بهترين مدافع سال برگزيده شده است، صحبت هاي جالبي را به زبان آورد.
به گزارش "ورزش سه"، پورعلی که عضو تیم تیانجین چین است و در اردوی تیم ملی به سر می برد، در پاسخ به سوالی درباره انتخابش به عنوان بهترین مدافع سال گفت: اول از همه خدا را شکر می کنم. روز اولی که اسامی نامزدها را دیدم پیش خودم فکر کردم که خیلی سخت است در این نظرسنجی برنده شوم چون اکثر بازیکنان حاضر در این فهرست سابقه زیادی دارند و همچنین سابقه عضویت در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارند و از این بابت رقابت با آنها برای یک بازیکن جوان مثل من کار خیلی سختی بود و من اصلا فکر نمی کردم که بتوانم رای اول را به خودم اختصاص بدهم اما این اتفاق افتاد و مردم من را انتخاب کردند. البته خداوکیلی در اکثر نظرسنجی ها مردم حق را به حق دار داده اند و معقولانه انتخاب می کنند. به هر حال خدا بزرگ است و هر چه بخواهد همان می شود الان هم وظیفه ام دو برابر شده و این انتخاب کار را برای من سخت تر کرده است. باید از این به بعد بهتر از قبل باشم تا بتوانم نظر مردم را جلب کنم و ثابت کنم که واقعا خوب هستم. تا آنها بابت رایی که به من داده اند پشیمان نشوند.

پورعلی گنجی در ادامه می گوید: جا دارد از یحیی گل محمدی تشکر کنم. آنها فصل قبل در نفت من را یک خط عقب بردند و از من در خط دفاعی بازی گرفتند و راه و چاه را به من گفتند تا مدافع موفقی باشم. آنها در حق من لطف بزرگی کردند، آنها برای تیم ملی با کی روش هم صحبت کردند و بعد از این دو آقای کی روش هم برای من خیلی زحمت کشید چون هیچ مربی ای جرات چنین ریسکی را نداشت.

پورعلی گنجی در پاسخ به این سوال که در این نظرسنجی به چه کسی رای داده است گفت: من به کسی رای نداده ام. از محسن بنگر تا پژمان منتظری، سیدجلال، امیرحسین صادقی و محمد نصرتی که جز مدافعان باتجربه و بهترین های تیم های پرطرفدار ایران به حساب می آید واقعا سخت است با این چهره ها رقابت کردن و سبقت گرفتن از آنها. با این حال خدا را شکر من به این عنوان رسیدم و از مردم بابت انتخابشان تشکر می کنم. امیدوارم که در تیم ملی کماکان خوب باشم و بتوانم به اروپا بروم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها