کد خبر: ۳۰۵۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
استاندار تهران با اشاره به فرا رسیدن نخستین سالروز اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها (28 آذرماه) گفت: تاكنون در 9 مرحله 5400 میلیارد تومان یارانه به مردم استان تهران پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، 'مرتضی تمدن' این مطلب را عصر چهارشنبه در مراسم آغاز طرح هم كدسازی تلفن‌های ثابت شهرستان های استان تهران در محل نهاد ریاست جمهوری بیان كرد.

وی اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ ها از سوی دولت را یك انقلاب بزرگ در اقتصاد كشور به ویژه در بخش صنعت و كشاورزی دانست و گفت : اجرای این طرح یك حس عدالت خواهانه بود كه براساس آن ثروت كشور بطور عادلانه میان همه مردم تقسیم شود.

استاندار تهران در ادامه با یادآوری چگونگی طرح یكسان سازی كدهای تلفن ثابت شهرستان های استان تهران گفت: این طرح در سفر نخست استانی رییس جمهوری به تهران مطرح شد كه در سفر سوم استانی مصوب و كارهای مطالعاتی آن انجام و در نهایت در دور چهار سفر استانی به تهران، نهایی و اجرا شد.

وی به اهمیت اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان كرد، باتوجه به گستردگی كار، تصور نمی‌شد بتوان در زمان كوتاه با سرعت و كیفیت مناسب این طرح را اجرایی كرد.

تمدن با یادآوری اینكه برخی افراد، اجرای این طرح زیربنایی را غیرعملیاتی می‌دانستند، افزود: طرح هم كدسازی به بهترین شكل اجرایی شد.

وی همچنین افزود: در طرح یاد شده، همه شماره‌های تلفن ثابت در تمام شهرها و روستاهای استان تهران هشت رقمی شدند. ضمن آنكه مبلغ هزینه تماس نیز از حداكثر 284 ریال برای شهرستان‌های استان تهران به 51 ریال كاهش یافت.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود، تعداد تلفن‌های ثابت و همراه در استان تهران تا پایان سال 1384 را نزدیك به پنج میلیون و 400 هزار و 850 هزار شماره بیان كرد و گفت : این تعداد اكنون به حدود هفت میلیون شماره تلفن ثابت و شش میلیون و 300 هزار تلفن همراه افزایش یافته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها