کد خبر: ۳۰۵۵۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
سانحه رانندگی در محور بجنورد - جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی، نیمه شب پنجشنبه، سه نفر را به کام مرگ کشید و دو نفر دیگر را مجروح کرد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، این حادثه رانندگی ساعت 23 و 30 دقیقه دیشب در کیلومتر 2 محور چمن بید بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه کامیون روی داد.
 
کارشناسان علت بروز این سانحه را انحراف به چپ خودرو پژو عنوان کرده اند.
 
ظهر دیروز نیز برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک کامیون بنز در محور غربی خراسان شمالی منجر به زخمی شدن سه سرنشین خودرو پژو شده بود که کارشناسان، انحراف به چپ خودرو سواری از مسیر را علت بروز آن حادثه عنوان کرده بودند.
 
مسیر غربی بجنورد که استان های خراسان شمالی و گلستان را با هم پیوند می دهد، دو به دلیل دوطرفه بودن، پیچ و خم و نیز عرض کم جاده، پرحادثه ترین محور خراسان شمالی شناخته می شود که سالانه سوانح خودروی مرگباری در آن روی می دهد.
 
طرح یک طرفه کردن این مسیر، که به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل دو قطب زیارتی و گردشگری مشهدالرضا (ع) و استانهای شمالی، پرترافیک ترین محور خراسان شمالی شناخته می شود، از سالها پیش آغاز شده، اما به دلیل کمبود اعتبارات همچنان ناتمام مانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها