کد خبر: ۳۰۵۵۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه:
فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی قدرت نظامی خود را بر پایه برتری بر قدرت نظامی آمریکا استوار ساخته است.
به گزارش پایگاه 598، دریادار دوم پاسدار محمود شیاری پنجشنبه در حاشیه حرکت نخستین گروه راهیان نور دریایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ریزی برای برتری بر قدرت نظامی آمریکا و اجرای صحیح آن، ایران اسلامی را به جایگاه برتر قدرت نظامی منطقه رسانده است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران اسلامی توانسته اند در برخی از حوزه ها حتی از آمریکا نیز برتر باشند و در برخی حوزه ها با این کشور برابری و حتی در حال پیشی گرفتن هستند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: نمونه برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رزمایش اخیری که در هرمزگان برگزار شد، مشهود می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در رزمایش اخیر برخی سلاح ها و تجهیزاتی در معرض نمایش قرار گرفت که تحلیل گران نظامی و سیاسی کشورهای مختلف جهان درباره آنها سخن می گویند.

دریادار شیاری ابراز داشت: ایران اسلامی بر ترددهایی که شناورها و کشتی های فرامنطقه ای به ورودی تنگه هرمز دارند نظارت و اشراف کامل دارد.

فرمانده منطقه یکم ندسا یادآورشد: شناورهای کشورهای فرامنطقه ای در بدو ورود به تنگه هرمز باید پاسخ همه سوال های ایران اسلامی را بدهند و سپس از آن عبور کنند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، ایران اسلامی کنترل های محسوس و نامحسوس خود را بر این کشتی ها و شناورها دارد.

دریادار شیاری درخصوص کاروان راهیان نور دریایی نیز گفت: این کاروان ها از پنج سال قبل در سه استان هرمزگان ، بوشهر و خوزستان با هدف آشنایی مردم سراسر کشور با رشادت های شهدای جمهوری اسلامی ایران در نبردهای دریایی و مقابله با آمریکا انجام دادند، برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور دریایی با اشاره به این که این کاروان ها هر سال از 25 اسفند تا 15 فروردین به مناطق دریایی اعزام می شوند، گفت: امسال حرکت این کاروان از 28 اسفندماه جاری تا 15 فروردین است که امسال از محل اسکله ماهیگیری بندرعباس اعزام ها صورت می گیرد که مورد استقبال مسافران نوروزی و سایر مردمی که از شهرستان اعزام می شوند، شده است.

وی اضافه کرد: هیچ هزینه ای از شرکت کنندگان در این کاروان ها گرفته نمی شود زیرا هدف از برگزاری این کاروان ها آشنایی با رشادت های شهیدان و بیان عظمت و جایگاه شهدا در عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

300 نفر از مسافران نوروزی و متقاضیان سفرهای دریایی در قالب راهیان نور دریایی به جزایر و بنادر استان طی چند مرحله اعزام می شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
-
۱۰:۳۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
نه بابا؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها