کد خبر: ۳۰۵۴۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه فردا جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود، گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا اکبری با اشاره به وضعیت راه‌های استان البرز اظهار داشت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی و قرار گرفتن استان البرز در شاهراه‌های مواصلاتی 13 استان دیگر، وضعیت ترافیکی این محورها از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز افزود: راه‌های البرز در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
 
رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: ترافیک جاده چالوس در وضعیت نیمه سنگین و روان است.
 
وی تصریح کرد: ترافیک آزادراه شمالی کرج- قزوین نیمه سنگین و روان بوده و قسمت جنوبی آن، به سمت تهران در حالت عادی قرار دارد.
 
اکبری با اشاره به اینکه فردا جاده چالوس به سمت مازندران یک‌طرفه می‌شود، بیان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز پنجشنبه 28 اسفندماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و از ساعت 17 الی 22 از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه می‌شود.
 
اکبری با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مسافران، اظهار داشت: بستن کمربند ایمنی، حفظ سرعت مجاز و پرهیز از اقداماتی که سبب ایجاد ترافیک می‌شود، باید توسط افراد رعایت شده تا ضمن کاهش ترافیک از ایجاد حوادث احتمالی جلوگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها