کد خبر: ۳۰۵۴۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
تسنيم/ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بزرگترين ضعف پرسپوليس مقابل النصر تعويض‌هاي درخشان بود.
مهرداد ميناوند در خصوص شکست پرسپوليس مقابل النصر عربستان اظهار داشت:‌ پرسپوليس در نيمه اول بسيار خوب بازي کرد و حتي روي دروازه حريف هم موقعيت ايجاد کرد اما نمي‌دانم چه اتفاقي رخ داد که تيم در نيمه دوم ترسو بازي کرد. به نظر من براي پرسپوليس باخت يک بر صفر با سه بر صفر هيچ تفاوتي نمي‌کرد و به خاطر همين تيم در نيمه دوم بايد شجاعانه بازي مي‌کرد.
وي ادامه داد: بزرگترين ضعف پرسپوليس مقابل النصر تعويض‌هاي درخشان بود. صادقيان بازيکن 20 دقيقه‌اي نيست و بايد زودتر به ميدان مي‌آمد يا حتي علي عليپور هم بايد اينطور مي‌شد.
بازيکن پيشين تيم پرسپوليس تصريح کرد: فوتبال طوري شده که ديگر روي کاکل يک بازيکن نمي‌چرخد به خاطر همين معتقدم که غيبت گابريل و حاتمي تأثير چنداني روي عملکرد پرسپوليس نداشت.
ميناوند با اشاره به ضربات شروع مجدد پرسپوليس مقابل النصر افزود: متأسفانه پرسپوليس هيچ برنامه‌اي براي ضربات ايستگاهي نداشت و فقط قرار بود روي دروازه سانتر شود تا شايد بنگر و نورمحمدي بتوانند ضربه سر بزنند. درخشان هم مانند کي‌روش بايد روي ضربات ايستگاهي برنامه داشته باشد.
وي خاطرنشان کرد: با تمام اين حرف‌ها هنوز پرسپوليس صدرنشين گروه است هرچند وضعيت کمي خطرناک شده و تيم بايد از الان هوشيار باشد. من خيلي مؤدبانه انتقادهايم را مطرح مي‌کنم و با کسي هم مشکل ندارم. به نظر من پرسپوليس بايد در 50 روز تعطيلي نيم‌فصل ريکاوري خوبي انجام مي‌داد که اين اتفاق رخ نداد. در مجموع اميدوارم در 13، 14 روز آينده پرسپوليس جمع و جور شود و به باختن هم عادت نکند.
پيشکسوت پرسپوليس با بيان اين مسئله که النصر عربستان تيم قدرتمندي نبوده، در مورد حضور حسين عبدالغني با تجربه در ترکيب تيم فوتبال النصر عربستان گفت: فکر مي‌کنم تنها قسمتي که پرسپوليس مي‌توانست به النصر ضربه بزند دفاع چپ بود و حسين عبدالغني. وقتي اين بازيکن جلو مي‌کشيد پشت سرش خالي مي‌ماند.
ميناوند در مورد نقش حميد درخشان در شکست پرسپوليس اظهار داشت: سرمربيان ايراني ايراد بزرگي دارند که بعد از هر شکست باخت را گردن خستگي يا داور مي‌اندازند و فقط دنبال بهانه‌گيري هستند. اگر درخشان به عنوان سرمربي پرسپوليس در رسانه ملي به خاطر شکست عذرخواهي کند دل هواداران آرام‌تر مي‌شود.
وي در مورد ضعف پرسپوليس در پست دفاع چپ گفت: با تمام احترامي که براي ميثم حسيني قائل هستم بايد بگويم او در اين پست کارايي لازم را نداشت و الان هم نورمحمدي که دفاع وسط است نمي‌تواند در دفاع چپ خوب کار کند. در نيم فصل تنها پستي که نياز به تقويت داشت دفاع چپ بود که تقويت نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها