کد خبر: ۳۰۵۳۱۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
ذوب آهن اصفهان ليگ سال 93 را بد شروع کرد و عليرغم اين که آنها خوب بازي ميکردند اما خوب نتيجه نمي گرفتند.
به گزارش "ورزش سه"،تیم ذوب آهن لیگ را با باخت 2-1 برابر تیم صبا شروع کرد ،آنها در 9 بازی با یک برد،4 مساوی و4 باخت ،تنها 7 امتیاز گرفته واز گزینه های سقوط محسوب میشدند اما با آمدن پاییز رویاهای گل محمدی وتیم فوتبال ذوب اهن اصفهان بهاری شد.

ذوب اهن در 18 بازی لیگ و جام حذفی 40 امتیاز گرفته و بزرگان فوتبال را با شکست مواجه ساخته اند. روز 4 مهر آنها برابر تیم استقلال درلیگ 2-1 برنده شدند و سپس برابر تیم های ملوان انزلی، پدیده مشهد، صبا، پرسپولیس، راه آهن، استقلال خوزستان، سایپا و پیکان در لیگ و استقلال خوزستان، پیام چغادک و پرسپولیس در جام حذفی برنده شده، برابر نفت تهران، سپاهان و استقلال در لیگ و جام حذفی مساوی کردند (استقلال را در جام حذفی در ضربات پنالتی بردند)آنها در این 18 بازی از لیگ و جام حذفی تنها برابر تیم های فولاد و تراکتورسازی بازنده شده اند.

ذوب آهن با چنین میزان امتیازی، به تیم های مدعی و برتر در لیگ تبدیل شده است، آنها در این 18 بازی اولا از جمع تیم های پایین جدول به بالای جدول رسید، در پایان هفته نهم، آنها در 9 بازی با 7 امتیاز تیم چهاردهم لیگ بودند و با صدر جدول 13 امتیاز فاصله داشتند، آنها حتی در پایان هفته چهاردهم هم سیزدهم بودند.

یحیی گل‌محمدی که از عوامل موفقیت سال گذشته و همین امروز تیم نفت تهران هم محسوب می‌شود، بیشترین نقش را در موفقیت این تیم داشته است ،تیمی که به جز صعود 8 هفته ای در جدول لیگ طی 14 هفته، اصفهانی ها را به فینال جام حذفی هم رساند و به این تیم که در 2 سال گذشته مدام با موضوع فرار از حریم سقوط دست و پنجه نرم می‌کرد شخصیتی مضاعف داد، اگر 9 هفته اول را از همه تیم های لیگ کسر کنیم، ذوب‌آهن ونفت تهران با 30 امتیاز پیشتاز لیگ هستند و البته تفاضل گل تیم فوتبال ذوب‌اهن هم از تیم نفت تهران بهتر هم هست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها