کد خبر: ۳۰۵۱۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مديرعامل امدادخودروسايپا در رزمايش بزرگ ترافيکي و خدمات نوروز 94 کشور از آغاز همزمان طرح خدمات و امداد نوروزي گروه خودروسازي سايپا با اين رزمايش خبر داد.
بهزاد پناهي با اعلام اين خبر اظهار داشت: طرح امداد نوروزي گروه خودروسازي سايپا از 25 اسفند امسال آغاز و تا 15 فروردين سال آينده به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

مديرعامل امدادخودروسايپا در مراسم رزمايش نوروزي پليس گفت: در طول اجراي اين طرح، حدودا 420 واحد امدادي مشتمل بر 180 پايگاه استقراري روزانه، 70 پايگاه استقراري شبانه‌روزي و 170 واحد درون شهري (شامل خودروهاي امدادي، موتور سيکلت امدادي و خودروبر امدادي) با 500 نفر امدادگر به منظور ارائه خدمات امدادي به هموطنان گرامي و مشتريان محترم گروه بکارگيري خواهند شد. کليه واحدهاي امدادي به سامانه ردياب (AVL) مجهز بوده و خدمات ايشان از طريق اين سامانه و ساير ابزارهاي کنترلي تحت نظارت قرار مي گيرد.
وي با اشاره به فعاليت بيش از 6000 نفر در طرح امداد نوروزي 94 گروه خودروسازي سايپا، ادامه داد: در اين طرح، بالغ بر 450 نمايندگي مجاز، در سراسر کشور به ارائه خدمات تعميرگاهي به هموطنان گرامي خواهند پرداخت.

پناهي افزود: ميانگين استاندارد زمان انتظار مشتري 34 دقيقه مي‌باشد اما در بعضي شهرها ممکن است اين زمان بيشتر يا کمتر باشد که به شرايط راهها و موقعيت جغرافيايي امدادخواه بستگي دارد.
مديرعامل امداد خودرو سايپا يادآور شد: امسال نيز در طرح خدمات و امداد نوروزي سال 94 گروه خودروسازي سايپا خدمات درون تعميرگاهي (توسط نمايندگي‌هاي مجاز کشيک سايپا) به کليه خودروهاي توليدي و وارداتي گروه اعم از خودروهاي دوره گارانتي و وارانتي و در بخش برون تعميرگاهي (توسط ناوگان امدادي سايپا) به کليه خودرو هاي سواري ارائه مي گردد.

همچنين در راستاي وظايف و مسئوليت هاي اجتماعي خود به خودروهاي که در طول طرح به منظور همکاري مشترک با ساير سازمان‌ها و نهادهاي ذيربط نظير کميته عمليات و اجراي مقررات ترافيکي، کميته امداد و نجات جاده اي، ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر کشور فعاليت مي کنند در تمامي استان‌ها، شهرها و جاده‌هاي اصلي و فرعي کشورتحت پوشش خدمات امداد خودرو سايپا مي باشند.
مهندس پناهي ساز و کار پشتيباني از طرح خدمات و امداد نوروزي را بسيار دقيق ارزيابي کرد و گفت: در طول طرح خدمات و امداد نوروزي سال 1394 روزانه بالغ بر 250 نفر در ستاد نوروزي گروه سايپا وظيفه پشتيباني شبکه نمايندگيهاي مجاز، ناوگان امدادي، مرکز امور مشتريان گروه سايپا و مرکز تماس امدادخودروسايپا را به عهده دارند.

همچنين به منظور نظارت بر حسن اجراي طرح اقدام به تشکيل دفاتر استاني در سطح استانها گرديده است و بالغ بر 130 نفر در هر روز کنترل و نظارت طرح را بر عهده خواهند داشت.
شايان ذکر است هموطنان گرامي جهت دريافت خدمات امدادي، بيان نظرها و پيشنهادهاي خود ميتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 و همچنين در حوزه هاي فروش، خدمات پس از فروش و ... با مرکز امور مشتريان گروه خودروسازي سايپا به شماره تماس 096770 تماس حاصل نمايند و يا به پرتال اينترنتي شرکت به نشاني www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها