کد خبر: ۳۰۴۹۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
بازيکن سابق آبي‌پوشان تهران معتقد است اين تيم هنوز يکي از اميدهاي اصلي قهرماني در ليگ‌برتر است.
به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان بازی دوستانه امروز دو تیم آلومینیوم هرمزگان و استقلال که با پیروزی 2 بر یک آبی‌پوشان همراه بود مجید نامجومطلق هافبک سابق استقلال و مربی کنونی آلومینیوم نظر خود را راجع به شرایط کنونی این دو تیم بیان کرد: بازی خوبی بود، با توجه به اینکه ما با اتوبوس به تهران آمده بودیم بدن های بازیکنان ما خسته بود و بیشتر از اینکه این بازی نتیجه اش برای ما مهم باشد، انجامش مهم بود و اینکه ما بیاییم و دوستان قدیمی را ببینیم.

وی ادامه داد: استقلال تیم بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم که هنوز هم شانس اصلی قهرمانی است. تیمی بسیار هماهنگ با بازیکنان جوان و آینده دار؛ بازیکنانی همچون سلیمان فلاح که فکر می‌ کنم اگر با همین سیستم و توان پیش برود می‌ تواند یکی از امیدهای اصلی فوتبال ایران باشد.

وی در پایان راجع به شرایط لیگ یک گفت: به نظر من نظارت ها در لیگ یک باید بیشتر شود. وضعیت اسفناکی در مسابقات لیگ یک حاکم است. به عنوان مثال ما هفته پیش در اردبیل بازی داشتیم و جالب است که 4 داور تبریزی برای این بازی گذشته بودند. تیم حریف و تیم داوری همگی ترک زبان بودند و ما تعجب کرده بودیم که چگونه می‌ شود همچنین اتفاقی پیش بیاید. همانطور که گفتم اتفاقات عجیب و غریبی در این لیگ می‌ افتد، امیدوارم آنطور که باید و شاید بر آن نظارت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها