کد خبر: ۳۰۴۹۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
حميد عليدوستي مربي تيم ملي نوجوانان معتقد است که هنوز استعداد يابي ها در سراسر ايران جريان دارد و در تيم ملي به روي استعدادهاي جديد هميشه باز است.
علیدوستی در گفت و گو به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: استعدادیابی گسترده ای در سراسر ایران از طریق استعدادیابهای فدراسیون در جریان است. ما در این ماهها توجه ویژه ای به جوانانهای مستعد داشته ایم و 4 بازیکن جدید کشف شده هم به تیم اضافه کرده ایم. اما هنوز هم در بعضی از پستها ضعف داریم و نیازمند جذب بازیکن جدید هستیم.

او ادامه داد: درست است که بازیکنان جدیدی که در این رده سنی به صورت کشف استعداد به ما ملحق می شوند باید تازه فوتبال را اموزش بینند. اما به عقیده من اینکه هر دفعه چند بازیکن جدید به ما اضافه می شود، اصلا کار سختی نیست. خیلی هم این انتخابها ایده آل است. ما برای اینکه به جمع بندی درستی برسیم نیاز به این داریم که بتواینم در پستهایی که ضعف داریم به مرور زمان باید بازیکن جذب کنیم و پس از آن حتی بازیکن ذخیره در هر پست هم داشته باشیم.

وی افزود: اگر در مورد جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان بخواهم صحبت کنم. باید بگویم که این روند در تیم ملی به مرور در حال انجام است. با توجه به مربی با دانشی که بالای سر تیم ملی است نباید نگران هیچ چیزی باشیم.

علیدوستی در مورد تورنمتی که قرار است تیم ملی نوجوانان شرکت کند، گفت: من فکر می کنم با توجه به بضاعتی که ما داریم خیلی مهم است که بازیکنان ما بتوانند از این رده سنی تجربه بازیهای برون مرزی داشته باشند. ضمن اینکه برای خود من خیلی مهم است که ببینیم سایر تیمهای آسیایی که در این تورنمت حاضر هستند و از لحاظ سنی هم در رده سنی نوجوانان هستند، در حال حاضر در چه شرایطی هستند و چطور آماده می شوند و آنها ار مورد ارزیابی قرار دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها