کد خبر: ۳۰۴۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از مهار نوجوان معلق شده با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی وبریدن میله، بدن وی را آزاد و او را به سطح زمین منتقل کردند.
لجبازی پسر 16 ساله و عصبانیت وی پس از بگو، مگو با مادرش منجر به رخداد حادثه و آسیب دیدگی شدید وی شد.

به گزارش مهر، این نوجوان شب گذشته در پی درگیری لفظی با مادر خود و پس از آن که مادر با عصبانبت درب اتاق او را قفل کرد، با استفاده از طناب از پنجره اتاق خود در طبقه سوم ساختمان قصد خارج شدن از خانه را داشت که دچار حادثه شد.

این نوجوان پس از آنکه روی لبه دیوار سقوط کرد یکی از نرده های محافظ دیوار وارد بدنش شد و به سختی آسیب دید.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 20:25 دقیقه دیشب با دریافت خبر رخداد این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 68 را روانه محل حادثه در شهرک شهید باقری، بوستان پانزدهم اعزام کرد.

به گفته هادی حلاجی فرمانده آتش نشانان، این پسر که با استفاده از طناب از پنجره آویزان شده بود پس از رسیدن به طبقه دوم خود را به زمین خالی کنار ساختمان پرتاب کرده بود که در برخورد با میله های محافظ دیوار یکی از میله ها وارد بدنش شده و از پهلو چپ کنارکلیه بیرون آمده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از مهار نوجوان معلق شده با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی وبریدن میله، بدن وی را آزاد و او را به سطح زمین منتقل کردند.

آنان پس از بریدن قسمت دیگری از میله که همچنان در بدن این نوجوان بود وی را در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند تا به بیمارستان انتقال یابد.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به دلیل حساسیت حادثه و کمک به نجات فرد آسیب دیده، گروه نجات 3 مستقر در ایستگاه 25 را همراه امدادگران اورژانس روانه بیمارستان کرد.

محمد رضا تنها رئیس ایستگاه 25، در مورد اقدامات نجاتگران دربیمارستان گفت: عوامل بیمارستان نوجوان را که هنوز حدود نیم متر از میله درون بدن بود به اتاق عمل انتقال دادند و نجاتگران با بکارگیری تجهیزات نجات قسمتی دیگراز میله را بریدند و سرانجام آن را از بدن این نوجوان بیرون آوردند تا کادر پزشکی اقدامات خود را برای مداوای وی انجام دهند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها