کد خبر: ۳۰۴۸۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
سایت باشگاه پرسپولیس، پس از آنکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اتاق هایشان مستقر شدند، مدیر روابط عمومی باشگاه النصر خطاب به مسئولان تیم گفت: من تا صبح خوابیدم تا همه کارها به خوبی انجام شود و امیدوارم که رضایت باشید و اعضای تیم شما دچار مشکل نشوند در ادامه، مدیریت باشگاه و سرپرست تیم پرسپولیس از وی به جهت پیگیری ها و برنامه ریزی هایش برای ورود و استقرار سریع سرخپوشان تشکر و قدردانی کردند و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم ضمن تشکر، عنوان کرد که به امید خدا این میزبانی عربستانی ها در تهران جبران خواهد شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس النصر سپس عکس های مدیر روابط عمومی باشگاه و عکاس سایت باشگاه را دریافت کرد تا نسبت به صدور ID کارت بازی آنها اقدام شود.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز در حالی وارد هتل محل اقامت خود شدند که دو نماینده از باشگاه النصر آنجا برای استقبال از سرخپوشان منتظر بودند و دقایقی هم مدیر روابط عمومی باشگاه النصر به این جمع اضافه شد.

نکته جالب توجه اینکه این نماینده ها در صحبت های خود مشخص کردند، اخبار کلیه رسانه های ایران را تعقیب کرده و از ریز اخبار مطلع بودند. آنها درباره مصدومیت بابک حاتمی و جراحی فرناندو گابریل و آخرین وضعیت او می پرسیدند. آنها می گفتند از اتفاقی که برای گابریل روی داده بسیار ناراحت شدند و به ویژه وقتی که متوجه شدند بچه های او به خاطر پدرشان گریه می کردند.

گفتنی است، با حضور این نمایندگان و اقدام مسئولان تیم، بازیکنان به سرعت در اتاق ها مستقر شدند. آنها که حدود ساعت ٢:٣٠ بامداد فرودگاه را ترک کرده بودند، ساعت ٣ بامداد در اتاق ها مستقر بودند و پس از آن بود که محمد حسین نژاد فلاح و محمود خوردبین هم راهی اتاق های خود شدند.

* مسئولان باشگاه النصر عربستان جدا از اینکه تدابیر لازم را برای رفاه سرخپوشان در بدو ورود به فرودگاه اتخاذ کرده بودند، برای حل مشکل تعدادی از اعضای تیم که با مشکل روبرو شده بودند هم سریع عمل کردند.

مایکل اومانیا، مهدی دغاغله و چند نفر از اعضای تدارکات و کادر پزشکی نفراتی بودند که دچار مشکل روادید بودند که این مساله به سرعت از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه النصر حل شد اما در شرایطی که کاروان تیم فرودگاه را به مقصد هتل ترک می کرد، مومنی، قاسم عبدالصمدی، اصغر نوروزعلی و منتظری به دلیل ناخوانا بودن بخشی از روادید در فرودگاه ماندند اما به مسئولان تیم اطمینان داده شد که مساله به سرعت حل می شود. این نفرات بعد از حل مشکل با خودروی مدیر روابط عمومی باشگاه النصر به سمت هتل حرکت کردند و ١٥ دقیقه پس از کاروان تیم به هتل رسیدند.

* مسئول فرودگاه ریاض ابتدا با توجه به هماهنگی های به عمل آمده انجام تشریفات اداری را سریعتر انجام دادند و پس از آن سرخپوشان به سالن VIP راهنمایی شدند و با نوشیدنی گرم، آجیل و کیک مورد پذیرایی قرار گرفتند.

گفتنی است؛ از زمان نشستن پرواز سرخپوشان تا ترک فرودگاه، کمتر از دو ساعت به طول انجامید و کاروان 54 نفره پرسپولیس حدود ساعت 2:30 بامداد فرودگاه را به قصد هتل «هالیدی این» محل اقامت خود، ترک کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس فرداشب و از ساعت 21 به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها