کد خبر: ۳۰۴۸۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
جام نيوز/ هافبک تيم نفت‌تهران گفت: «نگراني هواداران استقلال و اينکه از ما مي‌ پرسيدند چرا استقلال را برديد باعث مي‌ شد که ته دلمان ناراحت شويم.»
ايمان مبعلي مثل هميشه در مورد دعوت نشدنش به تيم‌ملي ترجيح مي‌ دهد سکوت کند. هر چند که معتقد است حداقل بايد 4 بازيکن از تيم صدرنشين در اين ليست جاي مي‌ گرفت.
مبعلي در اين خصوص و بازي اخير تيمش مقابل استقلال اظهاراتي داشته که در زير مي خوانيد:
* هيچ تيمي با جوانگرايي صرف نتيجه نمي‌ گيرد
به عقيده من يک بازيکن نمي‌ تواند در مورد ميانگين سني نفرات تيم‌ملي يا افراد دعوت شده به آن صحبت کند. اما اگر بخواهم نظر خودم را بگويم، هيچ تيمي با جوانگرايي صرف نتيجه نمي‌ گيرد و معمولا تيم هايي موفق مي‌ شوند که بتوانند تلفيق درستي از جوان ها و باتجربه ها در کنار هم داشته باشند.
* نفت ثابت کرد تيم بزرگي است
در مورد بازي با استقلال بايد بگويم از اينکه ما توانستيم 3 امتياز بازي را بگيريم واقعا خوشحالم. تيم ما در جريان بازي يک پنالتي از دست داد که اين مساله کار ما را سخت کرد اما نفت باز هم نشان داد که تيم بزرگي است، زماني که در مقابل تيم پرتماشاگر استقلال يک پنالتي را از دست داد باز هم توانست به جريان بازي برگردد و حتي 3 امتياز بازي را به دست بياورد. اين نشان مي‌ دهد که نفت مربي بزرگ و بازيکنان خوبي دارد.
* ته دلم از باخت استقلال ناراحتم
من هميشه روبه‌روي استقلال انگيزه داشتم و خوشحالم که الان توانستيم 6 امتياز در بازي رفت‌وبرگشت از اين تيم بگيريم اما اين مساله چيزي از ارزش هاي استقلال کم نمي‌ کند. اين تيم مربي بزرگ و بازيکنان خوبي دارد که هر زمان بخواهند مي‌ توانند نتيجه را تغيير دهند. هر چند که من بازيکن نفت هستم و گرفتن 3 امتياز برايم خيلي دلچسب بود اما نگراني هواداران استقلال و اينکه از ما مي‌ پرسيدند چرا استقلال را برديد باعث مي‌ شد که ته دلمان ناراحت شويم.
* تراکتور خطرناک ترين رقيب ماست
من معتقدم که نفت شانس قهرماني دارد اما هنوز خيلي زود است که بخواهيم اين تيم را قهرمان بدانيم چون به عقيده من 5، 6 تيم بالاي جدول همه شانس قهرماني دارند. شما ببينيد تراکتورسازي چسبيده به ما حرکت مي‌ کند و با يک امتياز ممکن است جاي ما را بگيرد. تيمي بزرگ و پرتماشاگر در مقابل معدود تماشاگر ما، کار نفت را سخت مي‌ کند.
* راه صعود نفت شکست الشباب
به عقيده من در گروه آسيايي ما هر 4 تيم به نحوي شانس صعود دارند. براي همين اين کار را براي ما سخت مي‌کند. نتيجه بازي ما در روز چهارشنبه مقابل الشباب بسيار تعيين کننده است، نفت در آسيا کم تجربه است و اين تجربگي را حضور تماشاگران در استاديوم مي‌ توانند جبران کنند. هر چند که من فکر مي‌ کنم تا اينجاي کار عملکرد نفت در 2 بازي گروهي و پلي آف آسيا بسيار خوب بوده. سال گذشته در استقلال دو بار با الشباب بازي کرديم، حريف بسيار سختي است اما اگر بخواهيم صعود کنيم بايد اين تيم را شکست دهيم.
* فولاد ضربه نبود بازيکنانش را مي‌ خورد
من فولاد را خيلي دوست دارم و زماني هم که از امارات برگشتم دوست داشتم دوباره در اهواز بازي کنم. تمام نتايج اين تيم را دنبال مي‌کنم و آرزوي قلبي من موفقيت آنهاست. به عقيده من اين تيم با اسکوچيچ در ليگ و آسيا تا جايي که مي‌ توانست نتيجه گرفت، با توجه به اينکه فولاد بازيکنان زيادي را از دست داده به هر حال يک جا ضربه آن را مي‌ خورد.
* شانس پرسپوليس و تراکتور براي صعود بيشتر است
به عقيده من در حال حاضر هر 4 نماينده ايران براي صعود از گروه خودشان شانس دارند اما با توجه به اينکه پرسپوليس و تراکتورسازي توانسته اند حريفان خودشان را شکست بدهند، شانس آنها براي صعود بيشتر است.
* نفت مي‌ توانست 4 نماينده در تيم‌ملي داشته باشد
من مثل دفعات گذشته تمام تلاشم را کردم تا بتوانم به تيم‌ملي دعوت شوم و مثل گذشته در غيابم براي تيم‌ملي آرزوي موفقيت دارم. هدف من موفقيت در ليگ، جام باشگاه ها و جام‌حذفي است و روي کارم هم تمرکز دارم اما به نظر آقاي کي‌روش احترام مي‌ گذارم و از اينکه نفت 2 نماينده در ليست تيم‌ملي دارد خوشحالم هر چند که فکر مي‌ کنم تيم صدرنشين مي‌ توانست حداقل 4 نماينده داشته باشيم.
* در مورد ميانگين سني و افراد جا افتاده از ليست حرف نمي‌زنم
به گفته اصحاب رسانه هميشه از 16 سال پيش که من در تيم‌ملي بودم جاي يک عده خالي است من به عنوان يک بازيکن نمي‌ توانم در مورد افرادي که به تيم‌ملي دعوت مي‌ شدند يا ميانگين سني حرفي بزنم اما هميشه اين را مي‌ دانم که تيم هاي جوان شايد مقطع نتيجه بگيرند اما تيم هايي موفق هستند که تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه باشند.
* تماشاگران روز چهارشنبه از نفت حمايت کنند
از هواداران استقلال، پرسپوليس و ساير تيم ها درخواست مي‌ کنم که در بازي روز چهارشنبه مقابل الشباب ما را تنها نگذارند و به نفت کمک کنند تا بتواند مسير صعود را هموار کند، به هر حال اين يک بازي ملي محسوب مي‌ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها