کد خبر: ۳۰۴۸۰۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ پرسپوليس روز سه‌شنبه در آخرين مسابقه‌اش در ليگ قهرمانان آسيا در دور رفت ميهمان تيم النصر عربستان است.
تيم فوتبال پرسپوليس در سومين بازي‌اش در روز سه‌شنبه در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم النصر عربستان مي‌رود. سرخپوشان که در دو بازي گذشته خود 6 امتياز گرفته‌اند و صدرنشين گروه‌ هستند در عربستان کار بسيار دشواري مقابل صدرنشين ليگ اين کشور دارند.
النصر در ليگ عربستان با اختلاف 5 امتياز نسبت به تيم دوم جدول در صدر قرار دارد و در طول اين فصل فقط يک باخت داشته و در 19 مسابقه 45 گل زده و فقط 13 گل خورده است.
اين در حالي است که پرسپوليس در ليگ برتر ايران حال و روز خوشي ندارد و در آخرين باز‌ي‌اش در ليگ برتر مقابل نفت مسجدسليمان هم 2 بر 2 متوقف شد تا همچنان با 27 امتياز در رده نهم قرار بگيرد. پرسپوليس در ليگ برتر در 23 بازي فقط 22 گل زده و 26 گل خورده است.
با اين شرايط روي کاغذ شانس النصر براي پيروزي مقابل پرسپوليس بسيار زياد است اما پرسپوليس تاکنون در آسيا فراتر از انتظار نتيجه گرفته و تيم‌هايي را شکست داده که النصر مقابل آنها متوقف شده است. النصر هم مقابل بنيادکار ازبکستان و هم مقابل لخوياي قطر نتيجه‌اي بهتر از مساوي يک بر يک کسب نکرده بنابراين النصر محتاطانه و با هراس از نام پرسپوليس وارد ميدان خواهد شد.
هرچند پرسپوليس يکي از بهترين‌ بازيکنانش را در اين مسابقه ندارد و گابريل بازيکن برزيلي که نقشي محوري در تيم پرسپوليس پيدا کرده بود را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد. بابک حاتمي مدافع راستش هم مصدوم شده است . از سويي ديگر پرسپوليس در جناح چپ از ابتداي مسابقات هم آسيب‌پذير نشان داده است. با شرايطي که وجود دارد شايد بايد اميدوار باشيم که پرسپوليس در آخرين بازي‌ سال 93 شکستي سنگين را متحمل نشود و به سلامت از عربستان عبور کند.
گرفتن يک امتياز هم براي پرسپوليس در اين مسابقه برد محسوب مي‌شود. پرسپوليس اگر از عربستان با امتياز به ايران برگردد راه صعودش بسيار هموارتر خواهد بود. پرسپوليس در شب چهارشنبه‌سوري ( آخرين چهارشنبه سال) اگر پيروز شود در آنصورت با 9 امتياز و صد درصد امتيازهاي دور رفت سال را به پايان برده است و نتايجش يک شگفتي بزرگ محسوب خواهد شد.
سه‌شنبه 26 اسفند
16:30 لخويا- بنيادکار
21:00 پرسپوليس- النصرعربستان
جدول گروه A
1- پرسپوليس ايران 6 امتياز
2- النصر عربستان 2 امتياز
3- بنيادکار ازبکستان يک امتياز
4- لخوياي قطر يک امتياز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها