کد خبر: ۳۰۴۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
بنا به ادعای بزرگ‌ترین شبکه تلویزیونی اسپانیایی‌زبان آمریکا، ایران با انجام طرحی قصد دارد کلیه سامانه‌‌های رایانه‌ای آمریکا از جمله کاخ سفید، اف‌بی‌آی، سی‌آی‌ای و نیروگاه‌های هسته‌ای را فلج گرداند.

به گزارش 598 به نقل از مشرق، شبکه يوني‌ويژن، بزرگ‌ترین شبکه اسپانیایی‌زبان در آمریکا، روز پنجشنبه با پخش فیلمی مدعی شد که ایران در حال انجام عملیات‌های ضدآمريكايي، از جمله اردوگاه‌های آموزش نظامی در ونزوئلا، و گسترش دسترسي به مرزهاي آمریکا از طريق مکزیک، در آمریکای لاتین است.

اين مستند یکي از مقامات ارشد سابق ایران را در حال پذیرش طرحي برای راه‌اندازی یک جنگ سایبری در ایالات متحده از طريق مکزیک نشان می‌دهد، طرحي که با اجرای آن کلیه سامانه‌های رایانه‌ای آمریکا، از جمله کاخ سفید، اف‌بي‌آي، سي‌آي‌اي و بسیاری از نیروگاه‌های هسته‌ای فلج می‌شود. در این فیلم، محمد حسن قدیری، سفیر سابق ایران در مکزیک، در حال پذیرش این پیشنهاد از طرف يك گروه مخفی از دانشجويان دانشگاه مکزیک نشان داده می‌شود.

این مستند طرح‌های حمله سايبري ارائه‌شده به یکی از مقامات ونزوئلا در مکزیک از طرف اين دانشجويان مکزیکی را نيز نشان می‌دهد که بر اساس آن اين مقام ونزوئلايي با استقبال از اين طرح اظهار داشت كه هوگو چاوز، رئیس‌جمهور ونزوئلا، نيز به آن علاقه‌مند بوده و وي در اسرع وقت با رئيس‌جمهور در اين خصوص صحبت خواهد کرد. همین اتفاق در مورد مقامات کوبا در مکزیک نيز اتفاق افتاده و آنها نيز علاقه‌مند به توطئه علیه آمریکا نشان داده می‌شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها