کد خبر: ۳۰۴۶۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
پلاکارد که حکایت از شمارش معکوس برای بازگشت منصوریان به استقلال داشت...
به گزارش پایگاه 598، در بازی استقلال و نفت تهران، اتفاقی رخ داد که چند سال پیش در تمرین آبی‌پوشان برای پرویز مظلومی شکل گرفت!آن روزها پلاکاردی را برخی از بوقچی‌های استقلال آوردند و شمارش معکوس برای رفتن پرویز مظلومی را آغاز کرده بودند. عصر پنج‌شنبه مشابه همان پلاکارد حکایت از شمارش معکوس برای بازگشت منصوریان به استقلال داشت...

بازي استقلال - نفت چطور بود؟
دو تيم با توجه به اين كه در كورس قهرماني قرار دارند، جدال حساسي داشتند. استقلال مي‌توانست بازنده اين ديدار نباشد. بعد از دريافت گل اين تيم بازي هجومي را در دستور كار خود قرار داد و فرصت‌هايي را روي دروازه نفت خلق كرد اما عليرضا بيرانوند با واكنش‌هايش دروازه تيمش را بسته نگه داشت.

به نظر شما استقلال مي‌تواند قهرمان شود؟
هنوز هفته‌هاي زيادي به پايان مسابقات باقي مانده كه 7 هفته و 21 امتياز دارد. اگر اين تيم بتواند نتايج قابل قبولي را كسب كند، چرا نتواند قهرمان شود؟ قهرماني دور از دسترس نيست.

منصوريان تيم خوبي را ساخته است.
او يك تيم متحد، همدل و پرانگيزه را ساخته است. جوانان اين تيم يكدست هستند و عملكرد فوق‌العاده‌اي در اين فصل داشته‌اند. من به عليرضا منصوريان بابت ساختن اين تيم تبريك مي‌گويم.

در اين بازي اتفاقي رخ داد كه چند سال پيش براي شما صورت گرفت.
كدام اتفاق؟!

شمارش معكوس براي بازگشت منصوريان به استقلال. پلاكاردي آورده بودند كه روي آن نوشته شده بود 70 روز تا بازگشت منصوريان به استقلال...
من مخالف اين كارها هستم. هوادار واقعي استقلال اين كارها را نمي‌كند. اين اتفاقات همان‌طور كه آن زمان روحيه تيم را پايين آورد و به استقلال ضربه زد، مي‌تواند حاشيه‌ساز شود. هوادار بايد استقلال را حمايت كند.

خبرورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها