کد خبر: ۳۰۴۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پیش از حضور در تمرین امروز نشستی با اعضای کادرفنی این تیم داشتند که پشت درهای بسته برگزار شد.
به گزارش مهر، تمرین تیم استقلال از ساعت 13 و با حضور 14 بازیکن در ورزشگاه دستگردی آغاز شد. قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی جلسه 15 دقیقه‌ای را با بازیکنان خود برگزار کرد که با توجه به اینکه جلسه آبی پوشان پشت درهای بسته انجام شد خبرنگاران از محتوای آن آگاهی پیدا نکردند اما ظاهرا این جلسه بیشتر در خصوص شکست در مقابل صنعت نفت آبادان بوده و تشویق تیم برای پیروزی مقابل نفت تهران.

پس از صحبتهای مظلومی تنها 14 بازیکن در تمرین حضور داشتند و بازیکنانی که روز گذشته در مقابل نفت آبادان به میدان رفته بودند یک تمرین 20 دقیقه‌ای را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام داده و بنا به دستور کادر فنی برای رفع خستگی دیدار مقابل صنعت نفت به سونا و استخر رفتند.

میلاد میداوودی، مهدی امیرآبادی و خسرو حیدری به دلیل مصدومیت غایبان تمرین امروز بودند که در مراحل آماده سازی تیم حضور نداشتند.

"الونگ الونگ" مدافع کامرونی که گفته می‌شد به استقلال خواهد پیوست امروز با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا و جلسه‌ای را با مسئولان استقلال برگزار کرد. وضعیت الونگ هنوز به طور کامل با آبی پوشان مشخص نشده است، اگرچه عنوان می‌شد قراردادی شش ماهه با استقلال بسته است.

حدود 10 نفر از هواداران استقلال در ورزشگاه دستگردی حضور داشتند که البته قبل از شروع تمرین آنها را به ورزشگاه راه نمی‌دادند اما با صحبتهایی که سرمربی استقلال تهران با مسئولان ورزشگاه داشت به آنها اجازه ورود دادند.

میثم حسینی، آرش برهانی، مجتبی جباری، حمید عزیززاده و توحید غلامی بازیکنانی بودند که زیرنظر هنکه و بهتاش فریبا تمرین کردند.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در ساعت 14 به پایان رسید و این تیم فردا راس ساعت 13 بعدازظهر تمرینات خود را جهت دیدار مقابل نفت تهران انجام خواهند داد.

تیم استقلال تهران روز شنبه و از ساعت 16:15 و در آخرین دیدار نیم فصل اول به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها