کد خبر: ۳۰۴۴۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
فرار نافرجام زن جوان با رؤیاپردازی برای زندگی در آلمان به بدبختی و سرگردانی او انجامید. آناهیتا 28 سال دارد و اهل کشور افغانستان است، او 10 سال قبل به اصرار و اجبار خانواده تن به ازدواج اجباری با پسردایی‌اش داد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل ازایران، زندگی ناخواسته او و شوهرش مسیح راه به جایی نبرد و با وجود آنکه آنها صاحب دو فرزند شده بودند هر روز کشمکش و درگیری داشتند. این اختلاف‌ها روز به روز شدت گرفت، مرد جوان در برابر همسرش کوتاه نمی‌آمد و آناهیتا نسبت به شریک زندگی‌اش حس تنفر پیدا کرده بود. درگیری‌های زوج جوان به کتک‌کاری کشیده شد و بالاخره آنها به صورت توافقی از هم جدا شدند.

 

زن جوان با برعهده گرفتن حضانت دو فرزند پنج و هفت ساله‌اش به ایران مهاجرت کرد و مدتی با خواهرش که مقیم ایران است زندگی می‌کرد. او که در کار خیاطی تبحر خاصی داشت مشغول کارشد و از این راه خرج و مخارج خودش و فرزندانش را تأمین می‌کرد. آناهیتا تحت تأثیر حرف‌های یکی از آشنایان تصمیم گرفت زندگی جدیدی بسازد و سرنوشت خوبی  برای خود رقم بزند.

 

او با سپردن دو فرزند خود به خواهرش تمام پس‌اندازش را جمع و جور کرد و با پرداخت  20 میلیون تومان به صورت غیرقانونی عازم ترکیه شد تا از آنجا به آلمان برود و زندگی رویایی‌اش را آغاز کند. قرار بود پس از آنکه کار مناسبی در آلمان پیدا کرد بچه‌هایش را نیز با خود به آنجا ببرد اما پلیس آلمان، آناهیتا را دستگیر کرد و او به کشور برگردانده شد. زن28 ساله که تاب و توان سرکوفت‌های خانواده‌اش را نداشت دوباره به ایران مهاجرت کرد و نزد خواهرش رفت، او که از نظر روحی و روانی آسیب جدید دیده بود از خانه فراری شد و پلیس در حالی دستگیرش کرد که آواره و سرگردان شده بود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها