کد خبر: ۳۰۴۴۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد عنوان کرد که با بازيکنانش خيلي هم نرم برخورد نمي‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلتو در لالیگا، صدرنشینی را به بارسا دادند و در لیگ قهرمانان نیز با شکست مقابل شالکه، در آستانه حذف قرار داشتند.شایعات حاکی از آن است که جایگاه آنچلوتی در مادرید در خطر قرار دارد ولی سرمربی ایتالیایی عنوان کرد که قدرت کافی برای رهبری تیم را دارد.

او گفت:" رابطه با بازیکنان مهم ترین چیز است.خیلی بیشتر از رابطه با مدیر باشگاه اهمیت دارد. اگر رابطه خوبی با بازیکنان نداشته باشید، کارتان تمام است. بعضی آن را دوستی می‌خوانند ولی من به آن احترام می‌گویم. من دوست دارم با آنها شوخی کنم یا با هم بخندیم. انسان‌های باهوش، وقت جدی شدن را می‌دانند.هر کسی می‌گوید که من خیلی ملایم برخورد می‌کنم، من را عصبانی می‌کند زیرا حقیقت ندارد."

سال گذشته، په‌په به دلیل وجهه ی نه چندان خوبی که در اسپانیا داشت، قصد جدایی از رئال را داشت ولی آنچلوتی او را راضی به ماندن کرد. کارلتو در این باره گفت:" من استراتژی خاصی استفاده نکردم. او به من گفت که می‌خواهد برود زیرا در اسپانیا همه او را کثیف و بد می‌دانند. به او گفتم که در تیم می‌ماند و من رویش حساب می‌کنم. هیچگاه بازیکنانم نا‌امیدنم نکردند، مثل رونالدو. در تمرینات،از بازی زیدان خیلی لذت می‌بردم ولی با کریستیانو بیشتر خوش می‌گذرد زیرا او همیشه گل می‌زند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها