کد خبر: ۳۰۴۴۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
سيدمهدي سيدصالحي مهاجم تيم استقلال‌خوزستان حرف هاي سرمربي صبا درباره ارتکاب به خطاي وي قبل از گل اول را قبول ندارد و مي‌ گويد گلش دربازي ديروز کاملا درست بوده است.
به گزارش "ورزش سه"، سیدصالحی پس از برد دلچسب دیروز مقابل صبا در پاسخ به خبرنگار ما از شرایط این مسابقه و سه امتیاز این بازی گفت: بازی خوبی بود، از آنجایی که تیم های انتهای جدول نتیجه گرفته بودند به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم و خوشحالم که این اتفاق به سود تیم ما رخ داد.

مومنی گفت پنالتی بزند
وقتی که صحنه پنالتی روی مومنی اتفاق افتاد، من می‌ خواستم خودم ضربه را بزنم اما وقتی دیدم مهدی روحیه اش برای پنالتی زدن خوب است و خودش اعلام آمادگی می‌ کند، توپ را به او دادم که متاسفانه گل نشد و در ریباند خودم توپ را وارد دروازه کردم. انگار آن توپ قسمت من بود.

مازیار هم 6 متر جلو آمد
وقتی مومنی می‌ خواست به توپ ضربه بزند دقیقا همان لحظه من حرکت کردم و اصلا هم خطایی انجام ندادم اگر اینگونه است پس کل پنالتی هایی که در لیگ ما زده می‌ شود، یک مشکل خاصی دارد و مثلا در بازی پرسپولیس و ملوان مازیار زارع 6 متر جلو آمد و پنالتی گابریل را دفع کرد. ولی در همین بازی بازیکن صبا جلوتر از من قرار داشت و اگر در فیلم بازی دقت کرده باشید، بازیکنی که سمت چپ حرکت می‌ کند، جلوتر از من بود.

داور جوگیر نشد
پنالتی ای که از سمت و سوی داور اعلام شد، کاملا درست بود. زمانی که استپ سینه کرده بودم بازیکن حریف من را شارژ کرد. به نظر من داور اصلا هم تحت تاثیر جو بازی قرار نگرفت و قضاوت بسیار عادلانه ای داشت.

روی اتفاق گل می‌ خوردیم
بازی قبلی مان با پدیده بدشانسی آوردیم و در کل در 3، 4 بازی اخیر گل های خیلی بدی خوردیم که البته خیلی از آنها روی بدشانسی وارد دروازه ما شد اما این بازی هم قسم شده بودیم که هر طور شده پیروز از زمین بیرون بیایم. امیدوارم که به این روندمان ادامه دهیم.

گلم تقدیم به روح بلند شهدا
قبل از بازی نیت کرده بودم که گل بزنم و خوشحالم که این اتفاق افتاد، گلم را به روح بلند شهدا بخصوص شهیدهمت که فرمانده سپاه ما در جنگ بود و ارادت قلبی ویژه ای به او دارم، تقدیم می‌ کنم. خوشحالم که در 8 بازی که برای استقلال‌خوزستان به میدان رفتم 6 گل زدم و یک پاس گل دادم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها