کد خبر: ۳۰۴۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
عضو هیئت مدیره استقلال گفت: اگر قلعه‌نویی نخواهد در استقلال بماند، منصوریان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، مسعود معینی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل نفت تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: در هر دو نیمه بازی یکنواختی را از هر دو تیم شاهد بودیم و به دلیل سرعت بالا، توپ در محوطه جریمه دو تیم در جریان بود. استقلال در نیمه اول به دلیل تجربه بازیکنانش بازی را کنترل کرد.

وی افزود: استقلال به لحاظ بدنی شرایط خوبی دارد ولی این مسئله به تنهایی برای موفقیت کافی نیست و نیاز به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تازه احساس می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه رضا عنایتی و آرش برهانی روز خوبی مقابل نفت نداشتند، گفت: بازی استقلال - نفت روز دروازه‌بانان بود و دروازه‌بان دو تیم عملکرد خوبی داشتند. بازی تا دقیقه 80 روند متعادلی داشت اما روی یک ضربه کرنر بازیکنان استقلال تمرکز نداشتند و گل خوردند. همانطوری که قلعه‌نویی در مصاحبه‌اش عنوان کرد، تیم نفت استحقاق برتری در این دیدار را داشت.

معینی با اشاره به مربیگری علیرضا منصوریان در نفت تهران گفت: اگر قلعه‌نویی نخواهد در استقلال بماند، منصوریان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال خواهد بود، هر چند اعتقاد دارم که او باید چند سال در نفت کار کند تا تجربه زیادی کسب کند.

وی در خصوص بنر 70 روز مانده تا سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال عنوان کرد: هوادار نمی‌تواند تعیین کند که چه کسی باشد و چه کسی نباشد. اگر قرار باشد این اتفاق رخ دهد، حضور هیئت مدیره و مدیرعامل معنایی نخواهد داشت. قلعه‌نویی بنا به دلایلی دیگر انگیزه مربیگری در لیگ برتر را ندارد و اگر او پیشنهاد سرمربیگری استقلال را به منصوریان داده باشد، مسئله فرق خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: وقتی انگیزه یک مربی چون قلعه‌نویی کم می‌شود، باید به حال فوتبال تأسف خورد. شاید یکی از دلایل بی‌انگیزه شدن مربیان داخلی کارلوس کی‌روش و رفتارهایش باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها