کد خبر: ۳۰۴۱۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
جام نيوز/ آخرين شايعات در باشگاه پرسپوليس از تغييرات فني در پايان فصل خبر مي‌دهد.
هر چند پرسپوليس در آسيا خوش درخشيده و حداقل تا قبل از بازي با النصر صدرنشين گروه خود است، اما عدم ثبات در نتيجه‌گيري به خصوص در ليگ‌برتر باعث شده تا درخشان کماکان از جايگاه مطلقا ثابتي روي نيمکت سرخپوشان برخوردار نباشد.
نتايج نااميدکننده پرسپوليس در نيمه دوم فصل که کماکان هم ادامه دارد باعث شده تا بسياري بر اين باور باشند که در خوشبينانه‌ترين شرايط درخشان تا پايان فصل هدايت پرسپوليس را برعهده خواهد داشت اما يکي از نکاتي که در اين ميان نمي‌توان به راحتي از کنار آن گذشت، تمايل و علاقه فراوان محمدحسين نژادفلاح به علي دايي است.
شهريار که در ميانه‌هاي نيم‌فصل اول طي پروسه‌اي غيرمنتظره از پرسپوليس کنار گذاشته شد از جمله گزينه‌هاي اصلي براي هدايت پرسپوليس در فصل آينده به شمار مي‌رود.
در واقع اظهارنظر عجيب نژادفلاح مبني بر اينکه "اگر دايي از پرسپوليس نمي‌رفت اوضاع تيم اينگونه نبود" نشان مي‌دهد که قائم‌مقام پرسپوليس چه علاقه وافري به کار با شهريار دارد.
نژادفلاح که قصد دارد در پرسپوليس پاي بسياري از بزرگان نظير کريمي، باقري، مهدوي‌کيا و دايي را براي تثبيت جايگاه خود باز کند، چه بسا در پايان فصل با رجوع به شهريار بار ديگر هدايت پرسپوليس را به دايي بسپارد.
البته تمامي اين مسائل منوط به اين است که مزايده سرخابي‌ها کماکان به دلايلي لغو شود و نژادفلاح نيز در رأس امور اين باشگاه بماند.
اما از سوي ديگر دايي نيز که همواره در هر شرايطي حاضر به پذيرفتن هدايت پرسپوليس است در حالي نامش مجددا پيرامون اين باشگاه شنيده مي‌شود که در ماه‌هاي گذشته و پس از رفتن از پرسپوليس تمامي پيشنهادات داخلي و خارجي را رو کرده است.
او که در داخل مورد توجه پيکان و تراکتور بود و حتي از آذربايجان و ترکيه نيز با پيشنهاداتي روبه‌رو بود همه را رد کرد تا شايعه بازگشت او به پرسپوليس در پايان فصل بار ديگر قوت بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها