کد خبر: ۳۰۳۹۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: اميدوارم بتوانيم با قهرماني در ليگ برتر پاسخ محبت هواداران را بدهيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، مهدی کیانی پس از پیروزی 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل راه‌آهن اظهار داشت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی داشتیم و مقابل راه‌آهنی بازی کردیم که تیم بسیار خوبی بود با این حال چون ما برای صدر جدول می‌جنگیم خدا را شکر توانستیم با کمک هواداران خوبمان و جنگندگی بازیکنان به این پیروزی ارزشمند دست یابیم.

وی در مورد گل دومی که به ثمر رساند تأکید کرد: این گل با لطف بازیکنان و همکاری خوب آنها به ثمر رسید و همینجا این گل را به خانواده و هواداران خوبمان تقدیم می‌کنم. امیدوارم بتوانیم این روند را دامه دهیم.

وی در مورد بنری که به اسم او در ورزشگاه نصب شده بود مبنی بر اینکه حضورش را در شهر قدس خوش‌آمد گفته بودند یادآور شد: از همشهری‌های خوبمان در شهر قدس بسیار متشکرم که چنین لطفی به من داشتند. افتخار من این است که چنین همشهری‌های خوبی دارم. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی لطف آنها را جبران کنیم.

کیانی در مورد باخت فولاد و کم شدن یکی از رقبای این تیم در کورس قهرمانی تأکید کرد: خودتان می‌بینید که ما با چه تیم‌های قدرتمندی در کورس قهرمانی رقابت داریم همین نفت و استقلال را نگاه کنید که عبور از آنها بسیار سخت است با این حال امیدوارم با لطف هواداران و بازی خوب بازیکنان تراکتور همین روند را تا رسیدن به قهرمانی ادامه دهیم.

وی در خصوص حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: خدا را شکر تیم یکدستی را داریم و می‌بینید که چگونه هماهنگ بازیکنان با یکدیگر هستند. امیدوارم بتوانیم این روند خوبمان را ادامه دهیم و از عربستان دست پر بازگردیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها