کد خبر: ۳۰۳۸۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم استقلال گفت: «امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند و با حمایت‌هایشان زمینه را برای موفقیت تیم فراهم کنند.»

به گزارش پایگاه 598، سجاد شهباززاده برای بازی استقلال و نفت تهران انگیزه‌های زیادی دارد. او می‌گوید اگر امروز موفق به شکست دادن حریف خود بشویم، گام بلندی را برای قهرمانی برخواهیم داشت.

 

اظهارات شهباززاده پیش از بازی امروز را در ادامه می خوانید:

 

* خیلی‌ها دیدار استقلال و نفت تهران را فینال لیگ برتر می‌نامند.

- به هر حال این یک مصاف دشوار و البته حساس است. نفت یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که شایستگی‌هایش را نشان داده و توانسته به صدر جدول برسد. اگر موفق به پیروزی بشویم، می‌توانیم جای نفت را بگیریم و گام بلندی را برای قهرمانی برداریم.

 

* این اتفاق می‌افتد؟

- شرایط استقلال خوب است. روحیه بازیکنان بالاست و همه برای این مسابقه انگیزه فراوان دارند. به خوبی می‌دانیم رویارویی با مدعیان لیگ برتر 6 امتیازی است. علاوه بر اینکه 3 امتیاز می‌گیریم، اجازه نمی‌دهیم حریف نیز امتیاز بگیرد، جدال امروز دیداری معمولی نیست.

 

* نفت دیدار رفت را به سود خود خاتمه داد!

- در دیدار رفت علی‌رغم اینکه شایستگی زیادی داشتیم، بدشانسی آورده و باختیم. حالا می‌خواهیم باخت دور رفت را جبران کرده و برنده از زمین بیرون بیاییم. این اتفاق دور از تصور و ذهن نیست. امیدوارم هواداران استقلال به استادیوم بیایند و با حمایت‌هایشان زمینه را برای موفقیت تیم فراهم کنند. حضور این هواداران قوت قلب برای بازیکنان است. آنها بدانند در این هفته‌های پایانی که اوج حساسیت لیگ برتر است و هر مسابقه می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند باید سکوها را پر کنند.

 

* سجاد شهباززاده در این بازی گل می‌زند؟

- واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. من به عنوان مهاجم نهایت تلاشم را به کار خواهم بست و امیدوارم گل بزنم! اگر هم گل نزنم، استقلال به پیروزی برسد.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها