کد خبر: ۳۰۳۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: از 'لاریجانی ' رییس مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا تدابیر لازم را برای بررسی راه حل قانونی رفع مشكلات مالی باشگاه های دولتی از سوی مجلس را اتخاذ كند.

' خسرو ابراهیمی' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: پس از تصویب قانون منع سرمایه گذاری شركتهای دولتی در ورزش حرفه ای، باشگاه ذوب آهن اصفهان با مشكلات مالی جدی مواجه شد.

وی با اشاره به اینكه تیم های این باشگاه در رشته های مختلف از جمله فوتبال، بسكتبال، دوومیدانی، هندبال، والیبال نشسته افتخارات زیادی را برای ورزش كشور به ارمغان آورده اند، گفت: باشگاه ذوب آهن نقش مهمی در تقویت ورزش حرفه ای كشور داشته و دارد و انحلال تیم های این باشگاه براثر نبود اعتبارات لازم تضعیف ورزش كشور در عرصه های ملی و بین المللی را به همراه دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینكه برای برطرف شدن مشكلات مالی این باشگاه تاكنون با مسوولان مختلف رایزنی شده است،گفت:با این وجود این اقدامات بی تاثیر بوده و هم اینك می خواهیم با ارسال نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، وی را برای حل مشكل یاد شده به استمداد بطلبیم .

وی یادآور شد: تیم والیبال نشسته این باشگاه با تركیبی از جانبازان سرافراز و معلولان استان اصفهان قهرمان آسیا شد و باید اسفندماه در مسابقات باشگاه های جهان شركت كند، تیم بسكتبال نیز باید به عنوان نماینده كشورمان در مسابقات غرب آسیا حضور یابد همچنین تیم فوتبال نیز در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

ابراهیمی بابیان اینكه ' اینها بخشی از برنامه های پیش روی باشگاه ذوب آهن اصفهان است' افزود: تعدادی از تیم های ورزشی این باشگاه در بخش آقایان و بانوان با تحت پوشش قراردادن ملی پوشان رشته های مختلف دررقابت های داخلی حضور دارند.

وی اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن و باشگاه هایی نظیر این باشگاه نقش بسزایی در تربیت ورزشكاران كه تاكنون برای كشورمان افتخارآفرینی كرده اند، داشته و دارند از اینرو ادامه این روند كه به انحلال تیم های تحت پوشش این باشگاه كشیده خواهد شد، به سود ورزش كشور و جوانان ایران اسلامی نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینكه مسوولان شركت ذوب آهن ، مصوبه مجلس شورای اسلامی را عامل عدم پرداخت اعتبارات لازم برای تیم های این باشگاه می دانند،گفت: از ' علی لاریجانی ' به عنوان شخص اول قوه مقننه انتظار داریم تا مشكلاتی كه در پی تصویب قانون یاد شده در مجلس شورای اسلامی برای باشگاه های دولتی ایجاد شده است را بررسی و دستورات لازم را برای اتخاذ راههای قانونی رفع این مشكلات از سوی مجلس شورای اسلامی صادر نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها