کد خبر: ۳۰۳۸۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
امشب از مرحله يک هشتم ليگ اروپا، تيم هاي ولفسبورگ و اينترميلان، در ورزشگاه فولکس واگن آره نا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598، این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در مقام مقایسه، بی شک اینترمیلان در جایگاه به مراتب بالاتری از حرف آلمانی خود برخوردار است. قهرمان 5 سال پیش اروپا اما در حال حاضر تیم چندان آماده ای به نظر نمی رسد و ولفسبورگ حداقل در زمین خود شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد.

ولفسبورگ

تیم دوم جدول رده بندی بوندسلیگا، در ابتدای هفته نتوانست در مقابل آگزبورگ نتیجه خوبی کسب کند و پس از مدت ها طعم تلخ شکست را چشید. این تیم که نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن در صدر جدول محسوب می شود، با شکست 1-0 مقابل آگزبورگ، 11 امتیاز با بایرن مونیخ اختلاف امتیازی پیدا کرد و دیگر نمی توان برای این تیم شانس قهرمانی قائل شد.
ولفسبورگ در مرحه یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با برتری 2-0 در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل اسپورتینگ لیسبون پای به یک هشتم گذاشت. آنها در سه بازی قبلی خود در اروپا گلی دریافت نکرده اند. در اولین بازی سال جدید میلادی، ولفسبورگ موفق شد بایرن مونیخ قدرتمند را با نتیجه 4-1 شکست دهد و همین نتیجه نشان می دهد که آنها در خانه چه تیم قدرتمندی هستند. کوین ده بروین بلژیکی، مهره کلیدی سبزپوشان در بازی امشب مقابل اینتر خواهد بود.

اینترمیلان

اما اینتر میلان در مرحله قبلی موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت و با نتیجه  نزدیک 4-3  از سد سلتیک گذر کرده و به یک هشتم برسد. اینتر فصل 2014-2015 را خوب شروع نکرد و پس از کسب یک سلسله نتایج ضعیف که منجر به اخراج والتر ماتزاری و آمدن روبرتو مانچینی شد، در حال حاضر در میانه جدول سری آ قرار دارد.
آنها ابتدای هفته در زمین ناپولی در حالی که با دو گل عقب بودند، موفق شدند به بازی برگشته و کار را به تساوی 2-2 بکشانند. آمدن بازیکنانی چون داویده سانتون، شقیری، بروزوویچ و پودولسکی در نقل و انتقالات زمستانی، کمک کرده تا این تیم شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشد. امید اول اینتری ها در بازی امشب، فردی گوارین اوج گرفته، شقیری و مائورو ایکاردی هستند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها