کد خبر: ۳۰۳۶۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با بيان اين‌که پرسپوليس را دست کم نمي‌گيريم، گفت: اصلا به شکست اين تيم مقابل تراکتورسازي فکر نمي‌کنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، علی حمیداوی اظهارکرد: از آمادگی آرمانی‌ برای این بازی برخورداریم. در این دیدار حمزه حدادی را به دلیل سه اخطاره بودن و میلاد زنیدپور و کارلوس دوسانتوز را به دلایل انضباطی، در اختیار نداریم.

وی بیان‌کرد: بازی مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کند و بازیکنان ما در تمرینات آماده هستند؛ به فرمان کادرفنی بوده و همه وظایف محول شده به‌ آن‌ها را به خوبی انجام دادند.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: مدیریت باشگاه و اسپانسرها توانستند 20 درصد از قرارداد بازیکنان را که قول پرداخت آن را داده بودند، پرداخت کنند و از این نظر هم یکی از دغدغه‌های فکری ما و بازیکنان کاهش داده شد. فکر می‌کنم در حال حاضر بازیکنان هیچ دغدغه‌ای به جز اینکه به زمین بروند و مانند دو دیدار قبل‌ و حتی بهتر از آن بازی کنند، نداشته باشند. به نظرم ما در دیدار با تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران بازنده‌ی سربلند بودیم.

وی افزود: امیدوارم در بازی با پرسپولیس در کنار ارایه بازی زیبا، شانس و اقبال هم به سود ما باشد. نه تنها پرسپولیس بلکه هیچ تیمی مقابل ما بازی آسانی نخواهد داشت. امیدوارم در این دیدار کمی شانس به سود ما باشد و بتوانیم پس از دو هفته باخت، سربلند از این دیدار خارج شویم.

حمیداوی گفت: به هر حال پرسپولیس باتوجه به نام و پیشینه‌ای که دارد، انگیزه زیادی به تیم‌ها می‌دهد. ما پرسپولیس را دست کم نمی‌گیریم و به شکست این تیم مقابل تراکتورسازی اصلا فکر نمی‌کنیم چرا که هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

وی در پایان درباره شرایط مکوندی، سرمربی این تیم نیز عنوان‌کرد: مکوندی روز گذشته جهت چکاپ به اهواز آمد تا آخرین وضعیت عارضه قلبی او و عمل جراحی که در گذشته داشت، بررسی شود و خوشبختانه از نظر وضعیت جسمانی و قلب مشکلی نداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها