کد خبر: ۳۰۳۵۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
فراز کمالوند سرمربي گسترش فولاد عقيده دارد بازيکنان نبايد به جدول ليگ و جايي که در آن قرار گرفته اند کاري داشته باشند، چراکه گسترش بهتر از مکانش در جدول فوتبال بازي مي‌ کند.
به گزارش "ورزش سه"، کمالوند حرف هایش را از اینجا آغاز کرد که کسی قرار نیست جای او را در گسترش بگیرد. او سپس به بازی فردا مقابل فولاد پرداخت:

بازی نفس گیری در پیش است

فولاد خوزستان را تیمی قدرتمند است . بازی سخت و نفس گیری مقابل فولاد خوزستان در پیش داریم و باید بتوانیم از این دیدار امتیاز کافی را بگیریم. تیم ملی امید هم مشکل دیگری برای تیم ما است که دو بازیکن تیم در اختیارم نیستند و از بازیکنی که در تمرین نباشد، استفاده نمی کنم و این سلیقه من است.

بدشانسی های ما تمام می‌ شوند

مهمترین مسئله ابراز رضایت مسئولان باشگاه نسبت به کارهای انجام شده در تمرین و بازی‌ها می ‌باشد که شکر خدا توانستیم مثمر ثمر باشیم. مطمئنم روند بدشانسی‌های گسترش‌فولاد بالاخره پایان می‌یابد و می توانیم حقمان را در بازی‌ها بگیریم.

10 امتیاز لازم داریم

برای ماندن در لیگ برتر حداقل به 10 امتیار داریم که با احتساب بازی‌های خانگی صد درصد آن‌ها را کسب کرده و در لیگ خواهیم ماند. بازهم قاطعانه اطمینان می‌دهم گسترش فولاد در لیگ برتر می‌ماند.

جلوی هواداران خوب بازی می‌ کنیم

اگر مروری به نتیجه بازی‌های خانگی‌مان داشته باشیم، متوجه میشویم که در حضور هواداران خوب بازی کرده‌ایم و موقعیت‌های خوبی خلق کرده‌ایم. اگر هواداران می‌خواهند گسترش فولاد در لیگ برتر بماند، باید بیایند و از تیم حمایت کنند؛ یکی از رکن‌های اصلی نتیجه گیری تیم هوادارانمان هستند.

به جدول نگاه نکنید

هر وقت به جدول لیگ نگاه می‌کنیم، نا امید و مأیوس می‌شویم. چند بار به بازیکنانم تأکید کرده‌ام که بدون توجه به وضعیت تیم در جدول و خطر سقوط به دسته یک، بازی کنند تا درگیر فشار روانی این وضعیت نشویم.

مساله روحی روانی

تعطیلات بیست و سه روزه‌ی لیگ برتر در این مرحله به ضرر تیم ماست و باعث خواهد شد از آمادگی‌مان کاسته شود. البته مشکل روحی و روانی دیگر مسئله‌ای است که گریبان‌مان را گرفته است و باید روی این مسئله کار شود.

هیچ وقت اینقدر زحمت نکشیده بودم

تابحال در طول عمر مربیگریم برای هیچ تیمی تا به این اندازه زحمت نکشیده‌ام و کمتر تیمی هم داشته‌ام که به این اندازه خوب و روان بازی کند. همین موضوع عاملی است که به ماندن در لیگ برتر بسیار امیدوار هستم.

نگرانی ندارم

هیچ نگرانی از اینکه تغییری در کادر فنی صورت بگیرند؛ ندارم و مشکلی از این زمینه وجود ندارد. در خصوص مسائل مختلف با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ایم ولی هیچ بازخواستی از من در رابطه با مسائل فنی تیم نشده است و بعد از بازی با استقلال نیز مالک باشگاه به ثبات من تا پایان فصل تأکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها