کد خبر: ۳۰۳۵۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس کمک نکردند تا ما خسته به عربستان برویم.
به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: ما انتظار داشتیم که این بازی به تعویق بیفتد اما با ما همکاری نکردند تا ما خسته به عربستان برویم. نیاز به کمک داشتیم اما آقایان به ما کمک نکردند. اکنون تمرکزمان بر روی بازی با نفت مسجد سلیمان است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام بدهیم.

درخشان در مورد وضعیت پرسپولیس، گفت: بازیکنان ما خسته هستند و چند بازیکن مصدوم و محروم هم داریم و این مشکلات ما برای بازی با نفت است با این حال تلاش می‌کنیم با تمرکز مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنیم.

وی در مورد شرایط تیم نفت مسجد سلیمان، گفت: من بازی این تیم مقابل استقلال را دیدم آنها مقابل استقلال خوب بازی کردند. ضمن اینکه تیم‌ها انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس دارند. بازی بسیار حساسی داریم و به بازیکنان هم گفته‌ام بازی ساده‌ای نداریم و باید مقابل نفت محکم بازی کنیم و امتیاز بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا با پرسپولیس همکاری نشد تا با تمام توان مقابل النصر بازی کند، گفت: این سوال را باید از آقایانی پرسید که دوست نداشتند به پرسپولیس کمک کنند و ما همه جور به فوتبال کمک کرده‌ایم اما هیچ‌کس به ما کمک نکرد.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها