کد خبر: ۳۰۳۳۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: آیت‌الله باریک‌بین در احیای مدارس حوزه علمیه استان قزوین نقش کلیدی داشتند و با همکاری مرحوم آیت‌الله شالی بسیاری از مدارس علمیه را احیا کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امشب در دیدار با جمعی از احزاب سیاسی استان اظهار کرد: وظیفه همه ماست که برای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه آیت‌الله باریک‌بین تصریح کرد: آیت‌الله باریک‌بین با همکاری مرحوم آیت‌الله شالی توانستند بسیاری از مدارس علمیه این استان را احیا کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین مردمی ولایت‌مدار دارد، اضافه کرد: شخصیت‌ها و فضلای بزرگی همچون آیت‌الله سامت، آیت‌الله باریک‌بین، مرحوم آیت‌الله شالی و آیت‌الله رفیعی که از شخصیت‌های کشوری به شمار می‌روند در استان قزوین زیسته‌اند.

عابدینی ادامه داد: وجود این شخصیت‌ها و علمای گران‌قدر در استان قزوین زمینه‌ای فراهم می‌کند تا با همکاری آنان بتوانیم استان قزوین را به یک استان نمونه و ممتاز در کشور تبدیل کنیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قزوین نیز با حضور در بیت نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تبریک این انتصاب شایسته از سوی رهبری معظم انقلاب عنوان کرد: بدون شک این انتصاب شایسته و ارزشمند از سوی ولی امر مسلمین برای این استان ولایت‌مدار خوشحالی وصف‌ناپذیری در قاطبه مردم این منطقه به خصوص طلاب و روحانیون دارد.

حجت‌الاسلام توسلی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قزوین تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تأکید مقام معظم رهبری در سال 1370 در کشور تأسیس شد و در استان قزوین نیز در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: امروز مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به طور گسترده وظیفه خدمات‌دهی به خانواده طلاب و روحانیون اعم از برادران و خواهران را به صورت منظم انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام عابدینی، نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین در این دیدار از تلاش‌های اعضای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قزوین نسبت به رفع مشکلات و گرفتاری‌های خانواده طلاب و روحانیون قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها