کد خبر: ۳۰۳۰۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اصلاً با امیدهای پرسپولیس هم به مسجد سلیمان نمی‌رویم.»

به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبین در مصاحبه با خبرگزاری‌ها با اشاره به اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاریخ بازی با نفت مسجدسلیمان اعلام کرد در صورت لجبازی، با تیم امید این باشگاه به خوزستان خواهند رفت.

 

همچنین مهدی تاج و غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات این سازمان تأکید کردند دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران دقیقاً در تاریخ 21 اسفندماه جاری در خوزستان برگزار می‌شود و تغییری در برنامه هفته بیست و سوم ایجاد نمی‌شود.

 

بعد از این فعل و انفعالات بد ندیدیم با سرپرست پرسپولیس تماس بگیریم و نظرات جدید خوردبین را بشنویم.

 

* آقای خوردبین نظرات مسئولان سازمان لیگ را شنیدید؟

- بله، من نمی‌دانم چرا دوستان پیش‌دستی کرده و قبل از نفتی‌ها اعلام کردند بازی روز پنج‌شنبه ما به تعویق نمی‌افتد. من خودم با آقای مسعود رضائیان صحبت کرده بودم.

 

* یعنی مدیرعامل نفت مسجد سلیمان به شما اطمینان داده بود با تعویق بازی موافقت خواهد کرد؟

- دقیقاً چنین حرفی نزد ولی آقای رضائیان به من گفت پس از مشورت با کادر فنی و اعضای هیأت مدیره تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند ولی ظاهراً بعضی‌ها بیشتر از نفت مسجد سلیمان برای برگزاری این دیدار عجله داشتند!

 

* گفته بودید در صورت اصرار سازمان لیگ و نفتی‌ها برای برگزاری بازی در موعد مقرر، با امیدهای خود به مصاف تیم شهر مسجد سلیمان می‌روید؟

- قبلاً چنین قصدی داشتیم اما حالا که لجبازی شده، اصلاً با امیدهای‌مان هم به مسجد سلیمان نمی‌رویم. دوستان سازمان لیگ بازی را 3 بر صفر اعلام کنند بهتر است!

 

* مگر می‌شود؟!

- چرا نمی‌شود؟! برای ما بازی با النصر به مراتب مهم‌تر و حیاتی است و نمی‌توانیم هزاران کیلومتر روی هوا باشیم و خسته و کوفته به عربستان برویم و بد ببازیم!

 

* قبول دارید مردم مسجد سلیمان هم علاقه‌مند دیدن پرسپولیس در شهر خود هستند؟

- ما مخلص مردم خونگرم خوزستان و مسجد سلیمان هم هستیم. ما بی‌دلیل نگفتیم بازی با نفت به تعویق بیفتد. اگر خواسته‌ای داریم معقول است و به هر حال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شویم. پرسپولیس هم دوست دارد جلوی چشم هواداران عاشق مسجد سلیمان بازی کند اما شرایط ما حساس است و امیدواریم مردم درک کنند.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها