کد خبر: ۳۰۲۹۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
رييس کميته ملي المپيک ادعا مي کند که کفاشيان قول داده سردار آزمون و عليرضا جهانبخش براي تيم اميد در بازي هاي انتخابي المپيک به ميدان بروند.
به گزارش پایگاه 598،کیومرث تیم هاشمی در این باره به "ورزش سه" گفت: این موضوعی است که آقای کفاشیان قول داده آن را حل کند. ما نمی توانیم در مسائل جزئی مربوط به تیم ملی دخالت کنیم ولی آقای کفاشیان قول حمایت از تیم امید را داده اند و مطمئنا این موضوع را حل خواهند کرد.

او در این حالی این حرف را می زند که اگر تیم امید بتواند از گروهش صعود کند، احتمالا دور بعدی این مسابقات با بازی های انتخابی جام جهانی 2018 تداخل زمانی پیدا می کند. با این حال رییس کمیته ملی المپیک ادعا می کند حضور در المپیک مهمتر از جام جهانی است: اگر نتایج ما در سال های گذشته را نگاه کنید متوجه می شوید که تا حالا چندبار بعد از انقلاب به جام جهانی صعود کرده ایم اما نتوانسته ایم به المپیک صعود کنیم. به همین دلیل هم م ن فکر می کنم در حال حاضر اهمیت حضور در المپیک بیشتر از جام جهانی است.

هاشمی ادامه داد: همه باید حمایت کنیم که تیم امید بتواند به المپیک 2016 ریو صعود کند. من خودم شخصا خیلی به این تیم امید دارم اما همه ما و مدیران فدراسیون فوتبال نباید این تیم را رها کنند. مطمئن باشید همه نه به حرف بلکه به عمل باید از این تیم حمایت کنند تا بتوانیم بعد از مدت ها تیم ملی را در المپیک ببینیم.

او در مورد این که تیم کادرفنی امید درخواست کرده اند که تمام بازیکنانش را بتواند برای بازی های انتخابی المپیک در اختیار داشته باشند هم گفت: این انتظار انتظار به حقی است و من می دانم آقای کفاشیان قول داده است که این کار را انجام بدهد. البته در همین اردوی تیم امید در کویت هم این تیم با تمام بازیکنانش به اردو رفته است . فکر می کنم همه می خواهند تیم به المپیک صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها