کد خبر: ۳۰۲۸۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
هافبک تيم پديده معتقد است داور و ناظر بازي، با توجه به شرايط جوي و زمين، نبايد اجازه برگزاري اين بازي را مي دادند.
به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی هافبک تیم پدید مشهد در رابطه با بازی اخیر این و مسائل موجود درتیم گفت: در ابتدا باید بگویم که من نمی دانم داور و ناظر بازی چگونه اجازه برگزاری این بازی را دادند. اما در مورد بازی باید بگویم با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائلم، معتقدم بازی خوبی انجام دادیم. متاسفانه داور یک پنالتی 100% ما را نگرفت، در همین صحنه می توانست دروازه بان حریف را هم اخراج کند و اگر این اتفاق می افتاد بازی دو بر صفر به نفع ما می شد و فکر می کنم دیگر کار حریف تمام بود، اما داور نه تنها آن پنالتی را نگرفت که به دلیل تمارض به بازیکنان ما کارت زرد نشان داد. در ضمن همانطور که همه دیدند در صحنه ای که ما گل خوردیم، خطا بود و داور سوت نزد و همان توپ وارد دروازه ما شد.

وی ادامه داد: خوشحالم بعد از چند بازی، یک بازی خوب انجام دادیم و تماشاگران از تیم راضی بودند، انشاالله وضعیت تیم هم روز به روز بهتر می شود، کادر مدیریت و کادر فنی همه تلاششان را می کنند تا مشکلات مالی ما حل شود. البته این را هم بگویم که همه تیم ها از این دست مشکلات دارند، یعنی داریم می بینیم که هر از گاهی یکی از تیم ها دچار مشکل می شود. هفته پیش مبلغی را به بازیکنان دادند و قرار شده هفته بعد نیز مبلغی دیگر به بازیکنان داده شود.

صادقی در مورد حضور خود در اردوی تیم ملی گفت: اخیرا مسئولان فدراسیون فوتبال پاسپورت من و محمد نژادمهدی را خواستند و مراحل مقدماتی صدور ویزا انجام شد. امیدوارم بتوانم در تیم ملی حضور داشته باشم، بهرحال آرزوی هرفوتبالیستی است که در تیم ملی کشورش بازی کند و امیدوارم این اتفاق برای من هم بیفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها