کد خبر: ۳۰۲۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
خاتمي با نظر موسوي لاري در خصوص ضرورت وارد شدن اصلاح طالبان در قضيه اختلاس اخير و رسوا كردن دولت، مخالفت كرد و گفت: اين كار احمقانه اي است زيرا ورود ما باعث به جريان افتادن پرونده هاي فساد برخي افراد درون جبهه اصلاحات مي شود و ...
به گزارش 598 به نقل از «خبرگزاري دانشجو» به نقل از يك منبع آگاه، اخيرا موسوي لاري در يكي از جلسات اصلاح طلبان گفته است كه ما در موضوع اختلاس ضعيف عمل كرديم و بايد هم به صورت فردي و هم صورت جمعي وارد اين قضيه شويم؛ چون اين موضوع بهترين فرصت براي رسوايي دولت است.
 
متعاقب آن خاتمي با نظر لاري مخالفت كرده و گفته: اين كار احمقانه اي است؛ اولا ما بايد اين موضوع را غير مستقيم مديريت كنيم و نگذاريم اين قضيه خاموش شود، ثانيا ورود ما باعث به جريان افتادن پرونده هاي فساد برخي افراد درون جبهه اصلاحات مي شود و ثالثا با ورود ما اصولگرايان به وحدت مي رسند و دعواي فعلي بين خود را ادامه نخواهند داد و عليه ما وارد صحنه مي شوند و اگر ما وارد بشويم دعواي فتنه گران و اصولگرايان تلقي مي شود.
 
خاتمي در ادامه افزوده است: هئيت مديريه بانك سامان به تفكر ما نزديك است.
 
وي گفت: در حال حاضر دعوا بين اصولگرايان است و اين خوب است؛ زيرا رهبري هم توان جمع كردن ماجرا را ندارد و ما بايد غير مستقيم اين ماجرا را مديريت كنيم؛ چون اين موضوع پاشنه آشيل كل اصولگرايان شده در حالي كه برخي از افراد معتقدند اين ماجرا فقط پاشنه آشيل دولت شده است.
 
خاتمي افزود: اصولگرايان در گذشته اين تهمت ها را به ما مي زدند؛ لذا اظهارنظرهاي ما بايد هماهنگ شده باشد و بايد افراد پاك موضع گيري كنند و اگر قرار باشد افراد مارك دار سخن بگويند، طرف مقابل، گذشته ما را زير سوال مي برد.
 
خاتمي همچنين از ورود هاشمي به بحث پرونده آريا انتقاد كرده و گفته است: آقاي هاشمي عجله كرد و به صلاح نبود كه موضع گيري كند و نبايد كلي گويي مي كرد.
 
وي بيان كرد: هاشمي كه در حال حاضر حرف از پاك دستي مي زند، حرف هاي زيادي در رابطه با فرزندان وي مثل باغ پسته و… وجود دارد. مردم حرف هاي او را به سختي قبول مي كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
خاتمی خودش قبلا گقته بود (( ما نتوانستیم از این فرصت به نفع خودمان استفاده کنیم)) پس چطور شد ! احمقانه شد!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها