کد خبر: ۳۰۲۴۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل بانک سرمایه از اعطای کارت‌های اعتباری تخفیف دار در اوایل سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛  خیرالله بیرانوند در مراسم انعقاد تفاهمنامه میان بانک سرمایه و وزارت آموزش و پرورش امضای این تفاهمنامه را نقطه عطفی در مسیر عالی و تکامل و توسعه بانک سرمایه دانست و گفت: بانک سرمایه بر اساس خواسته بر حق فرهنگیان فرخیخته در حدود 10 سال پیش ایجاد شد.


وی افزود: این بانک ، یکی از بانک های حصوصی و بنگاه بزرگ اقتصادی است که در راستای رشد و توسعه کشور گام برمی دارد و با سرمایه 400 میلیارد تومان به ثبت رسیده است و قابلیت های گسترده ای در راستای رشد و توسعه کشور دارد.

مدیرعامل بانک سرمایه بیان داشت: یکی از سیاست های راهبردی مدیران بانک سرمایه بحث توسعه و تعمیق روابط استراتژیک با وزارت آموزش و پرورش در جهت خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز است.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید هر کدام از بان کهای خصوصی بعد از انقلاب به نوعی به وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی و یا نظامی وابستگی دارند و به نوع متعلق به کارکنان آن مجموعه هستند و یکی از عوامل رشد بانک ها حمایت بی دریغ حامیان، یعنی کارکنان و منابع انسانی از موسسات مالیشان بوده است.

بیرانوند اظهار داشت: اگر چه تا به امروز بانک سرمایه در راستای رشد اقتصادی کشور به فعالان اقتصادی کمک کرده و بزرگترین مشتری های شبکه بانکی در این بانک حساب دارند اما آن چه امروز از نظر ما به عنوان سیاست استراتژیک مطرح است خدمتگزاری بانک سرمایه به فرهنگیان گرامی است.

وی افزود: در همین راستا اعتقاد داریم این بانک ظرفیت های بالقوه فراوانی دارد و با یک تعامل دو سویه با وزارت آموزش و پرورش می تواند همه خواسته های فرهنگیان را تامین کند.

مدیر عامل بانک سرمایه گفت: ما با توجه به توافقنامه و در چارچوب این تفاهم که یک سند راهبردی و نقشه راه است، وظایفی تعریف کردیم و معتقدیم بانک توانایی انجام آن را دارد.

وی افزود: لازمه موفقیت هر توافقنامه خدمت رسانی و تعمیق روابط دو سویه و هم افزایی ظرفیت های بالقوه هر دو سازمان است که در بخش های مختلف خدماتی هم پیش بینی شده است.
بیرانوند خدمات پیش بینی شده در تفاهمنامه را برشمرد و گفت: کمک به رشد و تعالی آموزش آحاد جامعه از طریق آموزش و پرورش، آموزش تجارت الکترونیک، کمک به احداث مسکن ارزان قیمت برای فرهنگیان و صدور کارت های چند منظوره تخفیف دار برای فرهنگیان از جمله مواردی است که در این تفاهمنامه پیش بینی شده است.

وی کمک به تامین کالاهای اساسی برای فرهنگیان از طریق تعاونی ها، کمک به توسعه بازسازی و نوسازی مدارس کشور در قالب صودر انواع ضمانت نامه های ریالی برای پیمانکار و کمک به بیمه کردن هموارد مورد نیاز وزارت خانه در بخش منابع انسانی از طریق بیمه معلم را از دیگر خدمات پیش بینی شده در این تفاهمنامه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که در مقابل، حساب های غیردولتی وزارتخانه، حساب شرکت ها و موسسات تابع و حساب حقوق و دستمزد فرهنگیان در بانک سرمایه متمرکز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها