کد خبر: ۳۰۲۳۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
کاپ/ هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: بازي با نفت بدين خاطر 6 امتيازي است که رقيب اصلي ما براي قهرماني است.اميد ابراهيمي درباره بازي استقلال و نفت مسجدسليمان اظهار داشت: قبل از بازي هم مي‌دانستيم بازي دشواري مقابل اين تيم در پيش داريم. اين تيم را هم آناليز کرده بوديم و مي دانستيم مقابل ما انتحاري بازي مي کند. حتي بازي رفت را هم که در مسجدسليمان بازي کرديم، به سختي مقابل اين تيم پيروز شديم. تلاش کرديم و توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم.
وي ادامه داد: آنها هم در ابتداي بازي موقعيت داشتند و ما هم موقعيت داشتيم. درست است که ما در اين بازي پيروز شديم اما بايد به تيم نفت مسجدسليمان هم بابت بازي خوبش تبريک بگوييم.هافبک استقلال با اشاره به شادي که بعد از گل تيمش انجام داد، تاکيد کرد: بعد از برگرداني که روي پاس خوب سجاد شهباززاده لحظاتي قبل از گل زدم و دروازه‌بان آن را مهار کرد، از اينکه استقلال گل زد خيلي خوشحال بودم؛ به بالا پريدم و سپس به سمت رضا عنايتي رفتم.ابراهيمي درباره محروميتش از بازي با نفت تهران تصريح کرد: در ابتدا بايد بگويم از لحظه اي که کارت زرد گرفتم، واقعا ناراحت بودم که بازي هفته بعد که بسيار حساس است را از دست دادم. اين مساله روي روند بازي ام نيز تاثيرگذاشت. دوست داشتم آنقدر بازي را خوب ادامه دهم که غيبتم را در بازي با نفت جبران کنم. مطمئن هستم بچه ها هفته بعد هم پيروز مي شوند و 3 امتياز را کسب مي‌کنند.
هافبک استقلال همچنين گفت: ما يک تيم هستيم که قطعا نبود من، کرار و هر بازيکن ديگري روي روند تيم تاثير نمي گذارد. تيم ما به بازيکن وابسته نيست و همه نفرات براي موفقيت تيم تلاش مي کنند. من هم دعا مي کنم تا استقلال در ديدار با نفت تهران برنده شود.
ابراهيمي افزود: در صحنه اي که کارت زرد گرفتم، در سمت راست يک توپ لو رفت، بازيکن حريف به سمت دروازه ما رفت، مي خواستم توپ را بگيرم که به او برخورد کردم و حتي به داور هم گفتم دقيقه 10 بازي است و من اولين خطا را انجام دادم. اولين خطا که کارت ندارد. داور به من گفت چون يک موقعيت خوب را از تيم حريف گرفتي، به تو اخطار دادم. من هم گفتم نظرت محترم است.وي درباره اينکه گفته مي شود بازي با نفت 6 امتيازي است، اظهار کرد: نه تنها بازي با نفت، همه بازي ها 6 امتيازي است. ما 8 بازي تا پايان فصل داريم. هر تيمي در اين ديدارهاي پاياني امتياز از دست دهد، کارش سخت خواهد بود. بازي با نفت بدين خاطر 6 امتيازي است که رقيب اصلي ما براي قهرماني است. اگر بتوانيم اين تيم را شکست دهيم، 3 امتياز مال ما خواهد بود.
ابراهيمي در خصوص مشکلات مالي استقلال بيان داشت: اين موضوع همچنان پابرجا است. همه بازيکنان و اعضاي کادرفني مشکل دارند ولي هدف اصلي ما قهرماني است و هيچ کدام از بازيکنان فراموش مي کنند که بايد براي رسيدن به اين عنوان تلاش کنند. انشاءالله با تلاش مديران باشگاه مشکلات مالي حل خواهد شد.
هافبک استقلال درباره استقبال کم هواداران از بازي هاي اين تيم گفت: همه انتظارمان اين است همانطور که هواداران از ما قهرماني مي خواهند، ما را تشويق کنند و حامي مان باشند. ما از آنها انتظار داريم در بازي هايي که مي توانند به تيم کمک کنند، به ورزشگاه بيايند چون حضورشان به تيم انرژي مي دهد و اميدوارم در 8 بازي پاياني ما را حمايت کنند تا بتوانيم به عنوان قهرماني برسيم.
ابراهيمي در پايان درباره شانس قهرماني استقلال افزود: تمام تلاشمان را مي کنيم تا اين عنوان را به دست آوريم. حرف زدن راحت است ولي عمل کردن به آن دشواري دارد. تلاش خواهيم کرد که اين عنوان را کسب کنيم. استقلال توانايي کسب اين عنوان را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها