کد خبر: ۳۰۲۲۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
کاپ/ عضو هيأت مديره استقلال گفت:در جريان اهداي هديه به بازيکنان استقلال نبودم و از طريق جرايد اين موضوع را متوجه شدم.منصور پورحيدري درباره بازي اين تيم برابر نفت مسجد سليمان اظهار داشت: اين بازي را نديدم اما بايد بگويم که مهم سه امتياز بازي بودکه آن را کسب کرديم. با توجه به وقفه اي که در ليگ بوجود آمده بود استقلال توانست تيمش را در شرايط مسابقه حفظ کند.
وي افزود: استقلال با تيمي بازي کرد که سراپا انگيزه داشت تا براي رهايي از انتهاي جدول در زمين حريف به سه امتيازي که نياز داشت دست پيدا کند. بازي سختي براي استقلال محسوب مي شد و مهمتر اين بود که استقلال با اين برد به صدر جدول رسيد.
سرمربي اسبق استقلال در اين خصوص که بازي هفته بيست و سوم اين تيم به تعويق نيفتاد گفت: فکر مي کنم امسال نگاهي ويژه به تيم اميد مي شود و تا اينجا مشخص است که هم بازيکنان خوبي در اين تيم حضور دارند و هم کادر فني و مديريتي کاربلدي براي اين تيم انتخاب شده است که نيازمند حمايت همه جانبه همه فوتبالي ها دارد. از اين رو بايد دست به دست هم بدهيم که اين تيم با کسب نتايج مطلوب به المپيک برزيل راه پيدا کند. در اين مسير باشگاه استقلال هم تا اينجا همه گونه همکاري را با اين تيم داشته و از اين پس هم خواهد داشت.
پورحيدري با اشاره به سه کارته شدن اميد ابراهيمي و محروميتش از بازي هفته بيست و سوم ليگ برتر عنوان کرد: با اين وضعيت کار استقلال سخت تر شد. اين بازيکن امسال براي استقلال خيلي خوب ظاهر شده و در ميانه ميدان بازيکني تأثير گذار بوده است. او تا اينجاي فصل با اينکه در پست هافبک دفاعي بازي کرده تازه براي اولين بار سه اخطاره شده که نشان مي دهد بازيکني هوشمند است که علاوه بر ارائه بازي مفيد و در خدمت تيم بودنش مراقب اين است که اخطارهاي کمي دريافت کند تا محروميت کمتري براي خودش بوجود بياورد.
وي ادامه داد: کادر فني استقلال قطعا براي پر کردن جاي خالي ابراهيمي در اين بازي تدابيري خواهد انديشيد و من حتم دارم که امير قلعه نويي از حالا براي اين مهم فکر هايي درسر دارد.
عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در اين ارتباط که گفته شد هدايايي نفيس از سوي يکي از اعضاي هيأت مديره باشگاه به بازيکنان تيم اهدا شد توضيح داد: در جريان اين اقدام نبودم و از طريق رسانه ها متوجه اين مسأله شدم. به همين خاطر در اين باره هيچ نظري ندارم.
پيشکسوت تيم استقلال درباره بازي پيش روي اين تيم در هفته بيست و سوم ليگ برتر خاطر نشان کرد: تيم نفت در اين مدت نتايج خوبي در ليگ برتر کسب کرده است و در شرايطي که حالا صدر را هم از دست داده قطعا براي بازپس گيري آن تلاش مضاعفي خواهد کرد اما حتم دارم استقلال هم براي اين بازي تدابير ويژه اي دارد گرچه يکي دو نفر از بازيکنان اصلي استقلال در اين ديدار حضور ندارند.
پورحيدري همچنين تأکيد کرد: اين بازي به نوعي براي هر دو اين تيم ها شش امتيازي محسوب مي شود چرا که هم استقلال و هم نفت در اين بازي با کسب سه امتياز علاوه بر کسب آن رقيب خود براي قهرماني را هم سه امتياز از صدر جدول دور مي کنند و به اين دليل مطمئنا مربيان دو تيم به راحتي حاضر به از دست دادن اين امتيازها نيستند.
وي در اين خصوص که تيم نفت تا چه اندازه توان شکست دادن استقلال را دارد تصريح کرد: بازي امروز نفت خيلي در ديدار بعدي اين تيم تأثير خواهد داشت چرا که جايگاه تيم نفت را در جدول دستخوش تغيير خواهد کرد. با اين وجود مهمترين ويژگي تيم نفت انگيزه بالاي بازيکنان اين تيم است که فکر مي کنم به همان اندازه بين بازيکنان استقلال هم اين انگيزه وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها