کد خبر: ۳۰۲۰۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
شهاب گردان دروازه بان سپاهان در بازي با ملوان عملکرد خوبي داشت اما در صحنه اي که سپاهان گل خورد به قول خودش ديد نداشت.
به گزارش پایگاه 598،گردان در خصوص بازی با ملوان و اتفاقات این بازی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

روز خوب مان نبود
بازی زیاد خوب نبود و ما نتوانستیم در این بازی سه امتیاز را بگیریم. ما در روز بدمان هم موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم اما با بدشانسی توپ هایمان گل نشد. به غیر از صحنه گل که اتفاقی بود ما فرصت زیادی به حریف ندادیم.

در صحنه گل دید نداشتم
در صحنه گل من دیدم که مازیار زارع شوت زد و مدافع ما به خاطر اینکه توپ به من نرسد تکل زد که جلوی دید من گرفته شد و من فقط دیدم توپ به سینه ام برخورد کرده و در ریباند گل شد. مدافعان ما هم به خاطر آفساید ایستاده بودند و ادامه بازی فرصت ها را مهار کردیم.

داور چرا پشیمان شد؟
در مورد صحنه پنالتی هم بگویم که من این صحنه را ندیدم اما اتفاق عجیبی افتاد. داور اعلام پنالتی کرد و حتی کمکش هم روی نقطه پنالتی ایستاد.اما داور پشیمان شد و نمی دانم چرا پشیمان شد. داور به بازیکنان گفته بود به خاطر آفتاب صحنه را ندیدم. پس اگر داور ندیده چطور پنالتی گرفت؟ به همین سادگی داور پنالتی را از ما گرفت.

باد اجازه نمی داد کارمان را انجام دهیم
باد اجازه نداد ما در نیمه اول خوب کار کنیم و باد شدید می آمد و نیمه اول ما را از بازی خارج کرد. سبک بازی و مدل بازی ما هم طوری نیست که با این باد شدید بتوانیم کار کنیم.واقعا کار سختی داشتیم .

شرایط سپاهان سخت شده
در حال حاضر شرایط سپاهان سخت شده و ما باید در بازی های آینده نیاز به برد داریم.فاصله امتیازی تیم ها خیلی نزدیک است و ما در نیم فصل دوم نتوانستیم امتیازات خوبی بگیریم و شرایط مثل پارسال است که فقط دو امتیاز برای قهرمانی می خواستیم و با یک گل تفاضل کمتر نتوانستیم سهمیه بگیریم. حالا هم باید چند برابر تلاش کنیم و چند برد پشت سر هم بدست بیاوریم .

تعدادی از هواداران فحاشی کردند
تعدادی از هوادارانی که در ورزشگاه انزلی حضور داشتند هنگام گردم کردن فحاشی می کردند و نمی دانم به چه دلیل این کار را می کردند و واقعا دلیلش را درک نمی کنم. دیگر این رفتارها مهم نیست و انگار باید همیشه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها