کد خبر: ۳۰۲۰۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
کریمی:
يعقوب کريمي در نيم فصل دوم بي ترديد يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان استقلال بوده، اتفاقي که باعث شده در ليست کي‌روش براي اردوي تيم‌ملي که قرار است فروردين ماه برگزار شود هم قرار بگيرد. اما اتفاق ويژه تر براي او انجام حرکاتي است که هواداران را به وجد مي‌ آورد.
به گزارش "ورزش سه" کریمی که در این چند بازی توانایی خود را در لایی زدن با بازیکنان حریف نشان داده می‌ گوید این کار را بیشتر از گل زدن دوست دارد.

خدا را شکر در روز بدمان بردیم
شاید در بازی با نفت‌مسجدسلیمان مثل بازی های دیگر نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و حتی کیفیت بازیمان هم مثل بازی های قبلی نبود. اما این را فراموش نکنید ما در خیلی از بازی ها هم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. حالا خدا را شکر در روزی که بهترین عملکردمان را نداشتیم موفق شدیم 3 امتیاز را بگیریم.

بعد از یک ماه فقط 2 روز تمرین کردیم
من در بازی با نفت‌مسجدسلیمان از نظر بدنی کمی افت کرده بودم. دلیل آن هم این بود که بعد از حدود یک ماه مصدومیت فقط دو روز با تیم تمرین کرده بودم و فکر می‌ کنم با توجه به شرایطم بد هم کار نکردم. البته در استارت ها خودم می‌ فهمیدم که سرعتم پایین آمده. این را هم بگویم که اصلا انتظار نداشتم که بتوانم 90 دقیقه بازی کنم.

روی من خیلی فشار بود
با توجه به اینکه هنوز مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده بود از نظر بدنی روی من خیلی فشار بود. بدن یک بازیکن وقتی در شرایط تمرین قرار نداشته باشد، خیلی تحت فشار است. این را هم بگویم این بازی به گونه ای بود که حتی روی بازیکنانی که در بازی های قبلی بازی کرده بودند هم فشار زیادی وجود داشت، چه برسد به من که اصلا در شرایط بازی قرار نداشتم.

نفت و فولاد با تیم های دیگر فرقی ندارند
تیم های نفت‌تهران و فولاد تیم های صدرجدولی هستند ولی از نظر من آنها هیچ فرقی با تیم های دیگر ندارند. ما 9 فینال پیش رو داریم که یکی از آنها را توانستیم ببریم. از نظر من تیم های دیگر هم همین شرایط را دارند و ما باید در 8 بازی بعدی هم برای پیروزی به میدان برویم.

عاشق لایی زدن هستم
مثل اینکه لایی های که من به حریفان پیش رویم زده ام، حسابی مورد توجه هواداران قرار گرفته است. در تمرین همه طرفداران از من می‌ خواهند که در بازی هایی که داریم من لایی بزنم. من عاشق این کار هستم و می‌ توانم این را بگویم که لایی زدن را از گل زدن بیشتر دوست دارم.

در مورد لایی هایم از شجاع خلیل‌زاده سوال کنید
من دوست دارم در نبردهای تک به تک بازیکن پیش رویم را دریبل بزنم و چه کاری بهتر از لایی زدن. تا ببینم پای یک بازیکن باز شده، سریع به او لایی بزنم. شجاع خلیل‌زاده که دیگر خوراکم بود. می‌ توانید از خودش بپرسید که در تمرینات سپاهان چقدر به او لایی می‌ زدم. البته شجاع رفیقم است و ما با هم شوخی داشتیم.

وریا غفوری یک ماه است جواب تلفنم را نمی‌دهد
بعد از اینکه در بازی با سپاهان چند بار پشت سر هم به وریا غفوری لایی زدم، او را حسابی ناراحت کردم. او یک ماه است که جواب زنگ و اس ام اس های من را نمی‌ دهد. واقعا به این کار علاقه دارم و خوشحالم که تماشاگران استقلال از این سبک بازی من خوششان آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها