کد خبر: ۳۰۲۰۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد قبل از بازي با پيکان در خصوص اين ديدار در کنفرانس صحبت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی گفت: در 4 بازی که اخیر انجام دادیم نتوانستیم خوب کار کنیم و حق با هواداران است.همانطور که اطلاع دارید در دو بازی خانگی مقابل السد که 10 نفره شدیم ودر ازبکستان هم بازی که باید ارائه می دادیم انجام ندادیم.

پیکان بهتر از نیم فصل اول است
وضعیت پیکان نسبت به نیم فصل بهتر است. یک تیم کاملا سازمان یافته و دونده است.این بازی هم مثل بازی های آسیایی اهمیت زیادی دارد.

در رختکن فولاد دعوا نشده
به هر حال ما انسان هستیم و هر انسانی حق اشتباه را دارد. در وهله اول خوشحالم بازیکنان قاضی را بخشیدند. من قبل از اینکه مربی باشم یک انسان هستم و او را درک کردم و همین که ایشان عذرخواهی کردند یعنی در بازی های بعدی برای تیم ما خوب بازی می کنند. قاضی با عذرخواهی درس بزرگی به بازیکنان جوان داد و این کار ما هم هشدار دهنده بود.قاضی با این کار درس همبستگی داد و قاضی بازیکن بزرگی است. ما اگر می خواستیم حرفه ای کار کنیم باید برخورد دیگری می کردیم اما با حرفه ای گری فاصله داریم و در بعضی مواقع که این اتفاق می افتد بیشتر به عنوان یک انسان نگاه می کنم.قاضی در همان یک نیمه ای که بازی کرد در اختیار تیم بود و بچه های ما در این مجموعه هر کاری بخواهند نمی توانند انجام دهد. انسان جایز الخطاست و اگر یک بار خطا کرد باید بخشید و اگر برای دومین بار تکرار شد دیگر نمی توان بخشید.

اگر یک مهره مان نباشد تعادل تیم مان بهم می خورد
تیم ما تیمی است که اگر یک مهره نباشد تعادل مان بهم می خورد و در این بازی هم انصاری را نداریم و شرایط تیم ما خاص است. اگر قسمتی که مربوط به شماته می شود روی عقربه بگذاریم که کار نمی کند.

موسوی نتوانست درخواست تاکتیکی من را اجرا کند
مساله آقای موسوی از قاضی جداست . هر برخورد سرمربی و بازیکن را به مثابه لجبازی یا برخورد با بازیکن قلمداد نکنید. درخواست تاکتیکی من را نمی توانست اجرا کند و من هم مجبور شدم او را کنار بگذارم. ایشان به کسی بی احترامی نکرده و فقط نتوانست دستورات تاکتیکی من را اجرا کند.

بین من و سعداوی دعوا نشده
بین و من و آقای سعداوی هیچ درگیری پیش نیامد و ما به همدیگر احترام می گذاریم. نعیم سعداوی بعد از بازی با السد در تمرین حضور پیدا نکرده و نمی توان به گفته ها وشنیده ها استناد کرد. در رختکن ما هیچ جر و بحثی بین هیچ کس نشده. ما احترام همدیگر را داریم و مثل اینکه شما سرکار نمی روید و به رئیس تان هم اطلاع ندادید.

ما بهانه جویی نمی کنیم
در لیگ قهرمانان آسیبا می توانستیم 30 بازیکن معرفی کنید و بقیه هم این شرایط را داشتند که بتوان سیستم چرخشی را اجرا کرد اما چون 30 بازیکن را نداریم باید با ترکیب ثابت بازی کنیم و طبیعی است بازیکن نوسان داشته باشد.در فوتبال مدرن به برنامه ریزی کاری اهمیت می دهیم. ما بهانه جویی نمی کنیم و متاسفانه تعداد زیادی بازیکن از دست دادیم.چه ببریم و چه ببازیم دوئست دارم همه واقع بین باشند.خدارا شکر می کنم با این وضعیت با حمایت هواداران تا حالا شرایط خوبی داشته باشیم. من به عنوان سرمربی قرارداد امضا کردم و نمی دانستم این اتفاقات می افتد و با این حال کارم را انجام می دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها